mag je tijdens de zwangerschap cranberry tabletten slikken de een zeg van wel en de andere van niet wegens een stofje wat er in zit. gr jojo29
Heb ze bij mijn eerste via de huisarts gekregen. Lijkt me dat hij het wel weet. Dus je kan ze veilig slikken.
ja hoor, mag gewoon.. beter als dat je antibiotica zou moeten slikken voor een blaasontsteking.. je mag ook gewoon cranberry sap drinken
Ik slik ze al vanaf het begin van de zwangerschap! Heb ze gekocht bij de tuinen en tot op heden helemaal geen blaasproblemen gehad!
Mijn gyn., huisarts en (voormalig) verloskundige en de verloskundigen van deze site zeggen allemaal duidelijk: ja, cranberry pillen mogen. Ik heb het extra nagevraagd omdat op mijn potje staat dat je het niet tijdens de zwangerschap moet slikken tenzij een arts zijn ok geeft. Waarschijnlijk zetten ze dat erop om een rechtzaak te voorkomen. Vit.C extra kan ook geen kwaad.
oow oke ja ik heb nog geen blaasonsteking maar ik dacht kan het beter voor wezen. en als het toch geen kwaat kan. waarom niet. gr jojo29
Jahoor. De tabletten mogen gewoon. Ook ik ben er even mee gestopt, voor de zekerheid. Bij bezoek aan arts & verloskundige heb ik het gevraagd, en het kan absoluut geen kwaad. Groetjes!
Hoooiii, ik heb mijn hele zwangerschap cranberry pilletjes geslikt. Na wat onderzoek gedaan te hebben toen ben ik uit gekomen op de pilletjes van de hema want dat zijn de enige waar niet op staat dat het niet mag Groetjes Angela