Hallo, wie kan mij gerust stellen, Ik heb nu ongeveer 1 week last van venijnige steekjes onder in de buik,af en toe zijn ze zo lastig dat ik mijn rechter been moeilijk naar voren kan doen (een beetje pijnlijk). Zal wel zeggen heb een hoop gedaan. Kan dit banden pijn zijn, of is dit een teken dat ik nu plat moet gaan liggen? De baby voel ik goed,ze schop goed! De pijn is als of ik kleine knijpjes krijg die komen en weer weg gaan,(de pijn is wel vol te houden,niet dat ik door de grond ga of zo iets,maar lastig pijn,waar bij ik af en toe moeilijk ga lopen vooral met me rechter been). Hebben jullie dit ook ervaren? alvast bedankt groetjes rosanna
Ik zou eerder denken aan bekkenklachten dan aan bandenpijn, hoewel die ook wel heel gemeen kan zijn. maar daar ontgaat mij het verband tussen je been en de pijn. Kun je, als je plat op bed ligt, dat been ook goed optillen..of lukt dat niet /doet het veel pijn? Want in dat geval zou ik toch even mezelf laten checken op bekkenproblemen! (Ik heb zelf ook forse bekkenklachten..en veel bandenpijn en kan de twee meestal wel goed uit elkaar houden..en..jouw verhaal deed dus een belletje bij me rinkelen!)
Hallo, Bedankt voor het antwoorden. Als ik plat op bed ga liggen en ik doe mijn benen naar boven,voel ik niet zo veel,het enige is als mijn boven been mijn onderbuik aanraakt dan voelt het een beetje gespannen. De steekjes die ik heb heb ik ook niet constand,meestal heb ik het eind van de middag of als ik te veel heb gedaan. B.v nu kom ik uit bed en ik voel niets. Waar ik me zorgen en bang om maak is,dat ik bang ben dat de bevalling gaat bevorderen,misschien een fabeltje. Ik moet de 20ste weer naar mijn gyn,en zal het zeker met haar over hebben,in de tussen tijd probeer ik het rustiger aan te doen. Als iemand het weet wat het kan zijn graag hoor ik van jullie. groetjes rosanna
nee ,het voelt niet aan voor harde buiken,het voelt aan als of ik een spiertje heb verrekt,spierpijn die komt en gaat,precies in het midden van mijn onderbuik,zeg maar waar mijn schaamhaar begint.