cranberry tabletten wel/niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lucky star, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik heb altijd erg snel last van mijn blaas, en zolang ik de cranberry pillen van de action neem heb ik er geen last meer van. maar nu las ik op de achterkant van het potje dat het niet tijdens de zwangerschap mag worden gebruikt en lees ik overal op internet dat het weer wel mag.
    dus ik snap het niet echt, want nu krijg ik gelijk alweer last van mijn blaas omdat ik ze een paar dagen niet heb genomen:( en dat vind ik erg vervelend want het doet een beetje pijn.

kan me eigenlijk niet voorstellen wat er in cranberry tabletten zit wat slecht kan zijn voor de zwangerschap.

groetjes,
    Lucky star

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

voor zover ik weet mag het gewoon, maar neem ze even mee naar je vk voor de zekerheid. Heb je wel al een keer een test gedaan van de urine? Op een ontsteking. Of verder onderzoek? Dit is misschien toch wel belangrijk

groeten evelien

3. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    laatste keer had ik blaasontsteking rond kerst en nieuwjaar (tijdje meegelopen omdat de dokter op vakantie was)
    toen had ik duidelijk een erge blaas ontsteking,
    nu voelt het niet als een blaasontsteking maar het is wel gevoelig/pijnlijk en erg vervelend.
    soms wel na het plassen en de andere keer weer geen pijn.
    anders ga ik volgende week wel even langs de Huisarts en bij een verloskundige loop ik nog niet die bel ik maandag.

dank je voor je antwoord,
    Lucky star

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

in de zwangerschap voel je een blaasontsteking niet altijd. Hij kan echt sluipend aanwezig zijn. Ik zou zeker je urine weg brengen

groeten evelien

Deel Deze Pagina