Ongesteld na bevalling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door KimK, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hoi dames.

Mijn dochter is 8,5 week oud. Ik ben bevallen via een, geplande, keizersnede en heb geen borstvoeding gegeven. Op 12 maart ben ik op nacontrole geweest bij de gyneacoloog. Ze vroeg of ik al ongesteld was geweest: nee. Toen heeft ze een inwendige echo gemaakt en ze zei dat het ongesteld worden eraan zat te komen (meen dat ze ook iets zei van dat ze iets van slijm zag zitten op de echo in de baarmoeder). Anyway, het is nu dus alweer 3 weken geleden dat ik bij de gyneacoloog was en ze dus zei dat ik snel ongesteld zou worden. Tot op heden ben ik dat nog steeds niet geweest. Ik heb wel de dag na de echo wat donker bloed verloren, maar dat kwam misschien door de echo zelf? We hebben wel gemeenschap gehad, maar met anticonceptie, dus een zwangerschap lijkt me uitgesloten, toch?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

nee zwangerschap lijkt me niet aannemelijk. Het kan echt wel even duren voor je ongesteld wordt dus zou me geen zorgen maken. Die echo heeft ook niet echt zin die je hebt gehad.

groeten evelien

Deel Deze Pagina