dit is een gedichtje die ik net zelf geschreven heb.Ik denk dat het best herkenbaar is.Het is heel dubbel om te horen dat je naasten in verwachting raken(beste vriendin en schoonzussen).Wist met mijn gevoel niet echt raad en toen kwam dit gedicht! Mensen om je heen worden zwanger, mensen om je heen krijgen een kind, is het nu heel gemeen dat, ik dit best heel moeilijk vind? Stiekem steekt het een beetje, ik hou me groot want ik "weet" ons geduld word eens beloond! Dus moeilijke gevoelens opzij, oprecht heel blij want ik weet dit kindje word ook een heel klein beetje van mij. liefs
thanx!wist/weet echt niet wat ik met mijn gevoel moet.is zo dubbel allemaal!Je gunt het ze echt en stiekum denk je:waarom jij wel en ik nog niet?moest het ff uiten en waar kan ik dat beter doen dan hier? liefs
thanx dames!wist niet of ie ook goed bij anderen over zou komen omdat het toch je eigen gevoel is!schoot me onder het werk ineens in mijn gedachten en heb de klant mooi laten wachten om het op te schrijven(haha) met de zin:dit kindje word ook een heel klein beetje van mij. bedoel ik mee te zeggen dat ik tante ervan word en het kindje van mijn beste vriendin zal ik gewoon op zien groeien en al!Vind dat echt heel bijzonder om dat zo mee te maken vanaf het begin!
mag ik als zwangere toch ook nog even zeggen dat ik het een prachtig gedichtje vind en dat ook jou droom ooit uitkomt. je moet er alleen in blijven geloven. liefs tascha
dank je wel Tacha!Ben volgens de statistieken natuurlijk ook nog niet lang bezig(9 maand)maar het voelt langer! Toch fijn dat je hier ten aller tijde je gevoelens kwijt kan! heb hier ooit eens ergens gelezen dat het kindje komt als het zieltje er klaar voor is en daar houd ik me aan vast! liefs
Hoi meiss, Ik vindt het een schiterend gedicht, en ik hoop dat het bij jullie ook snel zal gaan lukken. Vindt je lief, Knuffel
dank je kruimeltje!kan eerst mooi met jou mooie beebje aan het oefenen gaan haha! liefs en een dikke zoen