Ingedaalde balletjes ... ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1984, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Heeft er iemand miss verstand van ingedaalde balletjes bij jongens?

Ik zat namelijk gisteren toen ik de luier van kyano verschonen te kijken en het leek net alsof zijn balletjes kleiner waren :( nou weet ik niet of die balletjes na een aantal maanden zowieso wat kleiner worden of dat die balletjes miss zijn terug geschoten, als ik er ook aan voel dan voel ik niets geen bobbeltje ofzo helemaal niets.... Nou moet ik zeggen dat ik ook niet echt verstand hier van heb en of je wel wat moet voelen maar het viel me ineens zo op....

Weet iemand hoe je zoiets kan controleren?

Ik ga straks het cb wel ff bellen maar vroeg me af of jullie miss wat meer info hebben....

Liefs Chantal

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als de balletjes van een jongetje ingedaald zijn, voel je ze zitten in het balzakje.

3. chantal1984

dat is het 'm juist ik voel niets.... tot wanneer kunnen die balletjes nog terug schieten? en kunnen ze daar last van hebben?

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Was het niet gewoon wat kouder dan anders? Dan kunnen de balletjes namelijk ook helemaal "terugkruipen" en voelt het zakje vrij "hard" aan..Even lekker de kachel opstoken en zorgen dat je zoon het lekker warm heeft en dan nog eens kijken, grote kans dat je zijn balletjes dan gewoon weer ziet..Ze reageren erg op omgevingstemeratuur. Bij koude nestelen ze zich naar het lichaam, bij warmte gaan ze juist van het lichaam af, dus gaan ze wat meer hangen. Dit alles is om de temperatuur voor het (toekomstig) zaad optimaal te houden..

Hihi, mijn zoon is nu 3 en begint steeds meer vragen over zijn geslachtsdeel te krijgen. Als hij weer eens begint met "piemelpraat" en ik kom er echt niet uit, dan roep ik gewoon mijn man, die weet als het goed is alles over piemels, zakjes en balletjes 8)

5. Maeve

Maeve Actief lid

Nov 18, 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Mijn oudste had dat geregeld, dat ze naar binnen schoten. Hij kon daar goed last van hebben, dan zag je ze ook zitten, bij zijn liesjes.
    Ik deed ze dan altijd voorzichtig richting balzakje bewegen.
    Dit heeft hij tot een jaar of 2 gehad denk ik zo.

6. chantal1984

hij heeft er verder geen last van althans hij speelt nog steed vrolijk in de box en doet alles nog....ik hou het ffies in de gaten

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Quinn heeft ook "stuiter"balletjes.
    1 balletje is eigenlijk nooit ingedaald en de ander zit er de ene keer wel en de andere keer niet.
    Volgens het cb zou het zo moeten zijn dat als ze in bad zitten de balletjes in het zakje zouden moeten zitten.
    Hier is dat slechts bij 1 balletje het geval.
    De andere is gelukkig wel gelokaliseerd.

Share This Page