Heel goed nieuws! Binnen 30 seconden (!) werd ons verteld dat F geen craniosynostose heeft. Hij heeft geen afwijkende schedelvorm en op de foto's die door het vorige ziekenhuis gemaakt zijn was voor hun te zien dat de schedelnaden open zijn (vorig ziekenhuis zeiden ze dus dat ze dicht waren ). De schedelgedeeltes liggen over elkaar heen en dit moet vanzelf goed gaan zitten. De arts liet zelfs nog zien dmv druk uitoefenen dat de scheldegedeeltes los zaten, meer onderzoek is niet nodig. Volgende maand moeten we nog terug en dan bij het complete craniofaciale team voor extra bevestiging. Wij zijn zo blij. Ik heb gisteren de hele dag gehuild van blijdschap. Wél ben ik erg boos op het vorige ziekenhuis en ga daar nog iets mee doen, weet nog niet wast.
Oh wat een goed nieuws!!! Wel heel vervelend idd dat het andere ziekenhuis zo raar deed, zou daar ook nog wel iets mee doen. Maar eerst maar eens bijkomen, ik weet uit ervaring (helaas) hoe veel stress dit soort gedoe oplevert! En lekker genieten van F!