Terwijl ik de zoveelste sinaasappel - dit keer met yoghurt - weg zit te werken (tot 5 weken geleden gaf ik daar eigenlijk niet zo veel om) bedenk ik me: wat zijn / waren jullie cravings? Ben benieuwd
Inmiddels al een tijdje geleden voor mij: 1e trimester: appels (en daar houd ik normaal helemaal niet zo van) 2e trimester: hotdogs! 3e trimester: nog steeds hotdogs, maar ook tum tums waren niet veilig
Ik heb een hele slechte. Een broodje kroket met mayo en curry. Kan ik elke dag wel eten maar doe ik natuurlijk niet. 😊 Eet het eigenlijk nooit bedenk ik me nu maar wel elke dag trek in.
Helemaal niets.. Haha Verse Sinasappelsap vind ik heerlijk. Maar daar krijg ik enorm maagzuur van. Dus dat laat ik staan. Er is eigenlijk meer dat ik nu niet wil Ipv erg trek in heb
Tot 12 weken niks... Vanaf 12 weken zuur eten zoals, appels, sinasappels, fruitella, skittles.. en de laatste week ook vet eten, pizza, patat, kroketten.. gewoon lekker eten 😂 ipv aardappels,groente en vlees.. gelukkig kan ik mezelf nog wel wat in de hand houden en eten we gewoon aardappels.. Manlief is aant werk, en zoontje op het kdv.. en er zit voor mij een pizzabroodje in de oven! 😀😀
Amandel dark chocolate drink van Alpro. Drink ik normaal nooit....nu echt liters! Het enige drinken op het moment waar ik niet misselijk van word, heel bizar. Voor zwangerschap dronk ik alleen water en thee
haha ja wat een leukerd ook. Eigenlijk tot twee weken geleden niet echt iets. Als ik wat snoepte dan was het popcorn maar ik "moest" het niet. Twee weken geleden is de bananentaart mijn craving. Ik heb hem 1 keer geprobeerd te maken maar die was mislukt. En verder heb ik nergens een lekkere kunnen vinden hahaha. sinds eergisteren: een slagroom ijsje met zo'n lekker knapperig hoorntje en nootjes!
Hmmm nee niks eigenlijk. Had ik bij de eerste ook niet. Ik heb wel serieus meer honger (maar dat verschilt ook per dag) maar ik neem dam extra fruit een krentenbol of boterham ofzo... Wat ik wel in m'n vorige zwangerschap vanuit het niets ben gaan eten en nu nog steeds elke dag eet en echt naar uit kijk is havermout als ontbijt. Super raar!
Oh rijstwafels en een glas cola.. waar ik ben zijn de rijstwafels ook, het is vreselijk.. er gaat een pak per dag doorheen.. 14 stuks zitten er in🙄😂
Bigmac Frikadellen.. liefst verlept uit de muur ! Alles wat vet en ongezond is lijkt het.. en zout.. zucht.
Ijs! Als ik de vrije hand heb, kan ik rustig een pak ijs op een dag leegkanen. Dat kan dan van alles zijn, waterijs tot bv mars icecream.. Haal het dus zelden in huis, want ik heb bodemdrang helaas