Ik dronk tijdens m'n zwangerschap dagelijks minimaal 1 liter ijskoude magere melk. En ik moest ook altijd een fles "verse" jus van de Lidl bij me hebben, nietnom te drinken maar om te ruiken..
Voor die melk hoefde ik niet zwanger te zijn haha, maar vanwege erge buikpijn toch maar mee gestopt. Mis het nog steeds! Gelukkig reageer ik minder sterk op lactose-vrije melk en yoghurt En een ruik-craving? Kon je het zure van de jus niet verdragen als je het dronk?
Ik was he-lle-maal gek op aardbeien in het eerste trimester, kilo's heb ik opgegeten, in het tweede trimester was het kalfsvlees kroketten haha Nu maal ik er helemaal niet om.
Bij Mn dochter mayo mayo mayo en had een afkeer aan Turkse eten. Bij deze wil ik elke week een Turksepizza eten van 1 bakkerij erg hè!! En normaal heb k nooit eetlust maar wanneer k zwanger ben shooowwww heeee wat een honger. Haha
Hier ook een voorkeur voor zuur. Sinaasappels, mineola's, mandarijnen, granny Smith... zuur kan ik goed hebben. En verder: kaasvlinders. En ik zal er ook moeilijk over doen ook! Kom bij mij niet aan met kaasstengels, kaasknabbels, kaasbolletjes of zulke dingen. KaasVLINDERS moeten het zijn en anders niet! (Oh, hormonen... )
Leuk topic! Hier is het ijs (waterijs, Cornetto's of Magnums). En toen ik een paar weken terug beroerd was kon ik alleen zwaar eten wegkrijgen. Van een cracker ging ik overgeven, maar een zware maaltijd met rijst en vlees, geen probleem.
Haha heerlijk! Keep them coming! (pest is dat ik zin heb in alles wat ik zie of lees, dus dit topic zorgt bij mij eigenlijk alleen maar voor nog meer trek in dingen )
Kroketten... en dan het liefst een mc kroket, maar heb die kunnen beperkten tot nog maar 1x en de anderen probeer ik max 1-2x per week. Verder heb ik steeds honger maar dan neem ik rijstwafels, crackers, worteltjes, boterham of fruit gelukkig..
Bij mijn vorige zwangerschap begon ik al te watertanden bij de gedachte aan kibbeling 😍😍 kan niet wachten totdat dat weer zo is bij deze zwangerschap 😂 Heeeeeeeerlijk! Ben benieuwd of dat nu weer zo is of toch iets anders.
Ik heb een tijdje een beschuit met muisjes craving gehad. En een appel fase. Inmiddels ben ik helaas aanbeland in de kinder bueno en mini Magnum fase. Oh ja en pindakaas.
Alles waar fruit in zit. Yoghurt met stukjes perzik bijv. Vandaag nog 2 bakken van op 🙈 Bananen, appels, druiven... alles vliegt er doorheen thuis
Eerste trimester: kaas! Ik at de hele dag door brood met boter en kaas. Tweede trimester: zoet! zoet op brood, chocola, koekjes, frisdrank, zoete thee. Derde trimester: Nog onbekend maar ik merk dat ik weer meer richting de kaas en melk ga.
Bij mijn vorige zwangerschap at ik elke dag wel een broodje kroket. Zo lekker! Nu heb ik nog niks maarja dat kan nog komen.
Ik denk dat de kroket wel uitgeroepen kan worden als de wannahave van een zwangere. Kibbeling, kroket en een durum döner mmmm! Maar vooral de Mac kroket. Verschrikkelijk eigenlijk, zin in vanalles hebben wat ongezond is. En dan vooral het niet toe kunnen geven