Cravings

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeshh, 28 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ananas, dubbelvla en kroepoek.

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik heb iets nieuws..
    Nutella... oh zo lekker
    Ik kan er broodjes mee blijven eten of crackers en dan het liefst een hele dikke laag!
    Helaas niet zo goed voor mijn gewicht maar ik denk vooral niet voor mijn tanden en huid (pukkeltjes) 🙈🙈 maar het is gewoon te lekker!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Frikandelbroodjes en kaasbroodjes gaan er al sinds het begin van mijn zwangerschap erg goed in. En verder alles wat ongezond is :). Al weet ik me aardig in te houden tot nu toe

4. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Er komen zo'n lekkere dingen voorbij!!
    Hier heb ik sinds een paar dagen enorme zin in die luchtige kaaschips, kom even niet op de naam.
    Heb vanmiddag een zak in huis gehaald, op naar vanavond 😉

5. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    vorige zwangerschap: boterham met kaas en augurk! de gehele zwangerschap!

Nu: begin zwangerschap: ijs!!!
    nu sinds aantal weken: boterham met pindakaas en banaan!!! En heb dagelijks wel zin in hamburger!!!

6. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Week verder en weer nieuwe dingen:D: van die kleine bakjes met eiersalade. Echt, begrijp mezelf niet haha. In mijn pre-zwangerschapsleven eet ik dit soort dingen echt niet (te ongezond vind ik:)) maar nu? Alles om de misselijkheid de baas te blijven;)

7. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Zure matten.... De hele dag, vreselijk ;)

8. Lalah

Lalah Actief lid

30 jan 2017
    114
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerste zwangerschap
    Roze koeken
    Krakelingen
    Alles wat vet is, maar van gezond warm eten moest ik kokhalzen.
    At vaak rauwkost om toch vitamines binnen te krijgen.

Nu pril zwanger dus nog niet zoveel over te zeggen. Wel de hele dag honger!!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nieuw in het rijtje: Raketjes! :D

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bamischijf uit de oven, minipizza, drop, snoep. En vla/yoghurt/kwark.

Ik ben aan het eind vast een 10tonner. Eet de hele dag door anders word ik misselijk.

11. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Grapefruit en broodjes pindakaas met banaan

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Van het 1 naar het ander sinds de 1e weken.
    1e trimester zo'n misselijk gevoel dat ik niet aan eten moest denken. Ik lustte wel graag fruit gelukkig. En ik at elke avond een boterham met smeerpaté(verboden, oeps...) met cup a soup. Meer kreeg ik er niet in. Oja, smiddags eten we altijd warm, maar dat was voor mij de helft vd helft wat ik at, haha! Ik at als toetje toen vanille vla(normaal yoghurt).
    Ik liep de hele dag te denken wat ik wou eten, want ik lustte zo weinig! zelfs water vond ik vies!

2e trimester werd het beter, maar had nog wel voorkeuren. Van tomatensoep tot chips, van die droge toastjes tot sinasappels. Ene week dit, andere week dat. Favoriete warm eten werd macaroni, spaghettie of kip kerrie.

3e trimester nog steeds geen zin in brood, eet het liefst van die harde bollen belegt a la bakker bart, hahaha(maar dat doe ik natuurlijk niet, heel soms trakteer ik mezelf daarop). Rundvlees lust ik nog steeds niet(die lucht alleen al...), maar yoghurt eet ik wel weer, net zoals dat ik graag weer water drink.
    Op het moment ben ik verslaafd aan Japanse mix(was er al een liefhebber van) en groene ijsthee.

chocola moet ik al hele zwangerschap niet veel van weten, chocolademelk wel. Terwijl ik normaal een chocoladejunk ben.
    Oja, gebak gaat er ook wel in, heerlijk als we weer een verjaardag hebben, hahahaha!!!

Oja, en heel apart; vrat ik voor de zwangerschap 3 potten augurken in de week leeg, nu moet ik er niet aan denken!

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Geen rare cravings gehad maar wel 'meer trek' in bepaalde dingen.

Eerste periode vooral trek in hartig. Zoute kaas, rookvlees, hummus, zoute drop etc etc.
    Daarna (rond 12 wk) sloeg dit om in zoet.
    Heel wat ochtenden ontbeten met zoete karamelvla, banaan en hagelslag erdoorheen.

Nu eet ik weer normaal.

Deel Deze Pagina