Crea bea's gezocht !

Discussie in 'De lounge' gestart door beschuitje, 24 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Dat kan ik zeker! Ik had me via het forum op de website van round robin aangemeld bij een onbekend groepje. Toen het clubje compleet was (8 personen dacht ik) was er één persoon die de 'organisator' was zeg maar. Zij zette een eerste mailtje op, verzamelde ieders adres en legde nogmaals de ins & outs van het round robinnen uit. We moesten allemaal zelf een bepaald boekje kopen en vervolgens begon je in dat boekje met de eerste 10 bladzijdes voor jezelf om te knutselen.

Het mag van alles zijn en je kunt alle materialen gebruiken die je wilt. Vaak is het leuk om via die pagina's een beetje een beeld te geven waar jouw interesses liggen zodat je de volgende personen wat inspiratie geeft.

Na twee (bij ons toen drie) weken pak je het boekje in en stuur je het door naar de volgende in het groepje. Tegelijkertijd krijg jij het boekje van iemand die zijn/haar boekje dus ook heeft doorgestuurd. In dat boekje ga je weer 10 pagina's vullen en als die klaar is stuur je 'm weer door. Net zo lang tot jouw eigen boekje bij iedereen is langs geweest en je die dus helemaal gevuld weer thuis gestuurd krijgt. Onwijs leuk! Echt een verrassing wat iedereen voor je heeft gemaakt, zo gaaf! En ik kreeg zelfs per mail nog allemaal bedankmailtjes van de meiden in mijn groepje, voor mijn bijdrage in hun boekje. Ze waren er allemaal zo blij mee!

Het houdt je creatief scherp en ik vond het ook onwijs leuk om helemaal los te kunnen gaan. Echt een aanrader!

2. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Je kan zelf borden maken op naam. en dan de dingen die je leuk vindt die "pin" je . dan kan je snel weer een idee terugvinden en dan gaan maken.

3. Melief

Melief Niet meer actief

Ooh dat vilten eten is echt super! Heb je hier een werkbeschrijving van toevallig?

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dit lijkt me zo gaaf om te doen maarre WAT maak je dan in zo'n boekje?

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb ik ook via hier gedaan idd. Erg leuk om te doen:)

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zou alleen zo graag eens zo'n boek zien haha of wat je er dan in knutselt?
    Ik heb werkelijk geen idee, zeker voor iemand die je niet kent.

7. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Je kunt ook op welke.nl kijken. Super leuk..

Verder knutsel ik met van alles. Ik haak, naai, maak schilderijen van knopen, kransen voor op tafel en deur, waxinelichtjes en gebruik vaak mod podge.

8. soeza

soeza Niet meer actief

Google eens op round Robin sneak preview, dan kom je al een hoop ideeën tegen :)Verhalen, recepten, tekeningen, quotes, knutselwerkjes van papier, stof, wol wat je maar wilt!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kijk eens in mijn album. Ik maak naamschilderijtjes en bellenkoorden. Met geboortekaartjes of vilten figuren. Erg leuk en heb al veel leuke reacties gehad!

10. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Op de site van round robin zelf kun je volgens mij ook nog allerlei voorbeelden inzien.

Maar stel je houdt heel erg van cupcakes maken, dan kun je een pagina met heerlijke cupcake recepten vullen en daar leuke illustraties of 3d knipsels bij maken. Of je komt een mooie quote tegen, die kun je dan op een bijzondere manier weergeven (aparte letters, uitsnijden, pop-up) noem het maar op. Alles kan en mag! Dat is juist het leuke! Wees niet bang want je kan het nooit fout doen, er is geen goed of fout namelijk.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik maak zelf wenskaarten (zie mijn handtekening) en ik doe aan scrapbooking op papier. sinds een jaar of 2 ondertussen hebben mijn beste vriendin en ik maandelijks een scrapdate zodat we sowieso 'verplicht' zijn om maandelijks een pagina te maken. Want de combinatie werk/gezin/huishouden is soms te druk om tijd ervoor te maken. Maar op deze manier maken we tijd. ;)

12. mol81

mol81 Niet meer actief

13. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    een sjaal voor de winter breien? www.garnstudio.nl voor gratis patronen

www.eloleo.nl heeft ook héél veel gratis patronen

Ik zie in tijdschriften en op internet vaak dingen die ik heel mooi vind en niet kan betalen. Ik probeer het dan zelf te maken.

meubeltjes pimpen vind ik ook heel leuk, ik koop ze op de rommelmarkt of marktplaats

je kunt ook je foto's eens gaan inplakken ;)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    leuke kaartjes...heb je site even geliked. :)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt! En leuk! :)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuke kaartjes !!!:)
    Die figuren snij je die allemaal zelf uit of koop je die op een bepaalde site?

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dit doe ik ook, ook bij bv boekenvoordeel kan je veel leuke spullen halen,
    kleuren doe ik met spectrum noir markers (op alcahol basis) erg leuk om te doen.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Leuk he! Dat freubelen...i love it

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ziet er zeker uit als een leuke site , bedankt. Weer wat om te neuzen.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik kan niet breien.. *schaam* :)
    Mijn schoonmoeder wel ,dus misschien eens bij haar in de leer
    Oh en over die foto's..Ik ben zo'n muts die dat heel goed bij houdt. De laatste vakantie foto's staan nu al in het boek..:p

Deel Deze Pagina