hallo, nu ik ben afgevallen wil ik een tankini kopen ipv een badpak , maar als je een beetje zwaarder bent, wat staat dan beter een gewoon broekje of een broekje met pijpen. ik heb van allebei leuke gezien. groetjes wendy
Ik vind een gewoon broekje mooier zitten omdat pijpjes vaak opkrullen. En anders gewoon even alle twee passen en kijken wat jij fijner vindt zitten. ALvast veel plezier met zwemmen/zonnen enz
Ik zou je adviseren een gewoon broekje te kopen. Dit staat vaak toch net wat mooier, vind ik dan iig. Volgens mij leg je bij een broekje met pijpjes ook wat meer de nadruk op je wat grovere bouw. (niet verkeerd bedoelt hoor )
ik heb ooit een tankini gehad met een broekje met pijpen, en die rolde de hele tijd op, en dat is geen mooi gezicht
Ik heb een tankini met zowel een normaal broekje als met pijpjes en vind beide gewoon kunnen, heb ook geen last van dat de pijpjes oprollen
bedankt voor jullie reacties ik denk inderdaad dat ik dan voor de het gewone broekje gaat. nu nog kiezen welke het wordt haha je hebt ook zoveel keus erin en ze zijn zowat allemaal even leuk
ik ben dikker en doe echt geen broekje met pijpjes. het rolt op en met een beetje pech puilen je benen er nog onder uit ook. tip: bij de hunkemuller hebben ze heel leuke nu!
Ik heb een tankini gekocht met een broek met pijpen en die rollen niet omhoog. Maar dat moet je denk ik ff testen bij jezelf. Wehkamp heeft ook leuke momenteel