Ik ben, mede dankzij m'n werk, een fanatiek photoshopper. En verder hou ik van breien. http://farm5.static.flickr.com/4022/4684845064_b97373861a_b.jpg
kreeg net nog een geweldig idee! ik wil zelf een groot, mooi poppenhuis maken voor me meisje iemand die dit al eens heeft gedaan?
Helemaal zelf maken of een op te knapper poppenhuis? Ik heb het nog nooit gedaan, maar vind het wel een erg leuk idee
Hi meiden, Hier sinds kort ook weer het creabea gebeuren opgepakt. Ik heb altijd sieraden gemaakt, maar daar was ik eigenlijk een beetje op uitgekeken. Nu sinds kort bezig met de naaimachine en wil weer zelf kaartjes gaan maken. In mijn fotoalbum staan de fotoos van mijn zelfgemaakte boxkubusje voor Sven en felicitatiekaartje voor mijn schoonzusje die vrijdag bevallen is. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
@Romy1979 wat leuk! wou dat ik al zo goed was met de naaimachine, maar dat ben ik niet.. nog niet en dat kaartje is ook super!
hoi romy, heb even in je album gegluurd. wauw wat heb je dat super gemaakt zeg! leuk! nog meer ideetjes in je hoofd wat je wilt gaan maken? renate: wat leuk joh! laat je je creaties zien als je klaar bent?
Thnks meiden. Maar tot vorige week donderdag had ik nog nooit achter een naaimachine gezeten. Mijn moeder heeft me uitgelegd hoe het een beetje werkt en dit kubusje was wel de simpelste van de simpelste steek hoor. Ik ben nu bezig met een simpel broekje. Patroon is al op de stof gespeld. En binnenkort zijn de kids van mijn zussen jarig (juli/aug/sep) dus ga weer flink wat kaarten maken.
@romy: Dan vind ik het helemaal knap van je zeg! ziet er onwijs mooi uit! Ohhh leuk leuk leuk! post je foto's?
@Perry @Renate: dank jullie wel. Ik vind 'm zelf ook erg mooi geworden en m'n dochter is er natuurlijk al helemáál verguld mee.
Ik wil ook heel graag creabea zijn, maar ik ben het niet. Alles lijkt me wel leuk. Zodoende liggen er hier in huis spullen om marsepeinen taarten te maken en breispullen. Maar eigenlijk lijkt alles me heel leuk. Nu heb ik mijn zinnen gezet op een naaicursus, maar heb geen naaimachine. Maar ik zie ook allemaal andere dingen die ik wel wil doen. Heel vervelend met een ubercreatieve schoonmama (ze quilt, naait kleding, porselein schilderen, olieverfschilderen, mozaieken, poppen maken, nou je kan het zo gek niet verzinnen of ze maakt het) Maar wel heel leuk, omdat we nogal eens kleertjes aangeleverd krijgen, zelfgemaakt speelgoed of een mooie quilt.
ik heb een crea-bea buurman die van alles met hout kan maken. Hij heeft hier achter in de tuin een boomhut gemaakt met daar bijbehorende totumpaal. Hier foto van de totumpaal. Bekijk bijlage 79411 zijn volgende project is een speelhuis in de vorm van een camper. Zelf ben ik ook wel crea-bea, maar meer als er een traktatie in zicht is.
In mijn fotoalbums staan ook een 'paar' van mijn crea-bea-dingen Nikske, die doos is leuk!!! Ik hoop dat je hem snel met andere dingetjes mag vullen.
Hallo dames, ik maak ook van alles, alleen alle hobby's liggen hier vaak een beetje stil Ik vind het leuk om te naaien, heb nog patronen liggen voor heel leuke kussens, maar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik maak ook kaarten, 3d of borduur, of andere soorten, wat ik maar in huis heb (en ik heb veel ) en ik borduur. In mijn album staan nog wat dingen die ik zelf gemaakt heb. Nu ben ik druk met geboortekaartjes maken, en ik heb nog een grote borduurlap liggen, en verder kijk ik wel wat ik doe in mijn verlof Ik vind het ook altijd leuk om te zien wat anderen maken, dus kom ik hier ook wel eens langs, en ik vond het wel een keer tijd om mee te gaan kletsen. Als dat mag tenminste...