wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kikker28, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hallo, ik ben bezig met de babykleertjes, heb al wat nieuwe dingen, maar ik heb ook nog kleertjes van mijn oudste dochter(3 jaar) ziet er nog netjes uit, ik heb het toen netjes gewassen in de doos gedaan.
    Maar nu het probleem(pje), er zitten van die gele vlekken op, die er toch echt uit waren toen ik ze in de doos deed, hoe krijg ik ze er nu echt uit, wie heeft de gouden tip, want om ze nu weg te gooien, maar zo kan ik ze ook niet aandoen.
    Groetjes kikker

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Heb je het al gewassen? Ik kreeg kleertjes waar ook vage vlekken inzaten en dat is er met een 40° was netjes uitgegaan.

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb er van dat vanish spul voor gebruikt, het meeste is eruit gegaan, alleen hele erge vlekken niet.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Mijn moeder vertelde dat dit kwam doordat wanneer een kindje overgeeft na de borstvoeding dit diep in de stof gaat zitten. wanneer dit ligt gaat dit geel worden.

Ons wiegje is mijn ouderlijk wiegje en de bekleding zaten ook gele vlekken in, 2x gewassen en nu is het eruit :D dus...;)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Eerst eens gewoon wassen en als dat niet helpt: shampoo erop, even laten inwerken en dan nog eens wassen. Vanish is troep, ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zware vlekken gingen er niet mee weg. Shampoo is echt een wondermiddeltje, :) (best agressief spul dus eigenlijk, en dat smeren we allemaal massaal in ons haar... :(
    ;)

6. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Dat is met flesvoeding ook zo en met een beetje Vanish of CillitBang is het er zo uit!

7. marjan77

marjan77 Bekend lid

kikker, is het inmiddels gelukt?

8. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, ik heb het nog niet geprobeerd, we zijn net terug van vakantie en heb de was (op mijn gemak) weggewerkt van de week, en volgende week ga ik aan de babywas beginnen, erg leuk wel, maar ik laat jullie natuurlijk weten welke tip geholpen heeft!
    Bedankt alvast.

Deel Deze Pagina