Onze kraamhulp had geweldige tips over wat je kunt doen met [overtollige] bv en die wilde ik toch even delen. *nadat het navelstrengstompje is afgevallen dagelijks enkele drupjes bv in het naveltje druppen om het schoon te houden. *bv gebruiken om vieze oogjes schoon te maken ipv afgekoeld gekookt water. Binnen een dag was het oogje van onze meid weer schoon. *bv opsparen en in het badje doen. Onze "cleopatra" haar huidje is daarna weer heerlijk zacht en vet. Misschien weten jullie nog meer tips ...
Kon helaas de recepten niet vinden, maar anders......... haha nee hoor en ik heb nu ook niet meer over eerder te kort.
Tja, ze zijn echt gek, die lui in dat Zwitserland Een druppeltje moedermelk in het oogje hielp bij mijn zoontje ook uitstekend tegen een ontsteking Het is echt geweldig spul!
Als je snel last van een droge huid rond je tepels of kloven hebt er een druppel moedermelk op uitsmeren en even in laten trekken. Dit werkt echt super! Vele malen beter dan welke tepelcrème dan ook!
Mag ik even sentimenteel doen (Boaz is vandaag 1 geworden en zo blik je weer terug op het afgelopen jaar)? Ook al zijn er zo veel handige dingen met moedermelk te doen gaat er gewoon niets boven het effect van troosten (vooral in de nacht) met mamamelk! Lekker dicht bij elkaar en compleet tot rust komen, om daarna weer lekker verder te snurken. Ben gestopt met 9 maanden, maar dat is en blijft mijn topper hoor!