Dit vind ik nou goede service!

Discussion in 'De lounge' started by penelopea, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik had pas geleden een speeltje voor mijn zoontje gekocht bij de prenatal. Ik kwam thuis, wil het ding aandoen, en er komt me toch een brandlucht uit! Snel de batterijen er uit gehaald, die waren loeiheet. Nog met andere batterijen geprobeerd, maar zelfde verhaal. Ik heb meteen gebeld en mocht hem omruilen. Nu hebben we een goed werkend exemplaar.
    Nu werden we net gebeld door de prenatal, dat het speeltje opgestuurd word naar het hoofdkantoor voor onderzoek, of we op de hoogte gehouden wilden worden. Ze stelde nog wat vragen, onder andere of ons kindje het speeltje al gekregen had.
    Ik vind dit echt goede service eigenlijk!!

Dus wie heeft er nog meer ergens zeer goede service ervaren!?

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Bij Albelli heb ik geweldige ervaringen. Als er foutjes in albums geslopen zijn kun je ze kosteloos retourneren en krijg je nieuwe exemplaren.
    Maar ik heb ook 'n keer gehad dat er geen tijd was de boel eerst te retourneren en dat ik toch gewoon een stel nieuwe exemplaren opgestuurd kreeg!

Verder ook goede ervaringen met profotonet. Als de TNT weer eens m'n foto's door de bus heeft gepropt, krijg ik gewoon nieuwe toegestuurd, ondanks dat het dus niet hun fout is.

En we hebben 'n keer een slecht werkend dr. Bibberspel gehad, even geen idee welke fabriek dat ook weer uit kwam, klacht gestuurd en binnen een poep en een scheet werd het spel vervangen.

3. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Dat is zeker een goede service.

Wij hebben dat gehad met een teletubbielaptop.
    Gekocht bij de Bart Smit. Dochter heeft er hooguit een paar weken mee gespeeld en toen was de laptop overleden.
    Nieuwe batterijen er in, maar nog steeds niets.
    Terug naar de Bart Smit, maar de bon was zoek, daardoor konden ze niets voor ons betekenen.
    Contact gezocht met de leverancier uit België van deze laptops, om te informeren wat dit kon zijn.
    Deze heeft ons toen meteen een nieuwe opgestuurd, zonder dat ze oude terug wilden.
    We hebben nog éénmaal terug gebeld om te zeggen hoeveel we deze service waardeerden.

De oude laptop hebben we overigens naar mijn schoonvader gebracht, deze heeft hem los gehad en weer aan de praat gekregen, dus ook daar is nu een mooie teletubbielaptop.:p

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Met vodafone..
    Mijn vriend heeft een keer een hele nacht per ongeluk internet aangehad op z'n telefoon. Dus op een gegeven moment belde Vodafone dat zijn rekening toch wel erg hoog werd. Bleek dus dat hij 160 euro aan internetkosten had. Na overleg werden alle kosten teruggestort, omdat hij bij het afsluiten van zijn nieuwe abbonement juist vermeld had geen internet te willen. En bij Vodafone vonden ze het toch ook wel vreemd dat hij dan een hele nacht zou internetten (a 5 euro per kwartier ofzo..).
    Moet er wel bij zeggen dat mijn vriend al ruim 10 jaar bij Vodafone zit en een goeie klant is. Maar ik vond het toch een hele goede service!

5. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,838
    9,341
    113
    Gelderland
    Philips heeft ook een goeie service. Onze strijkbout was net buiten de garantie kapot gegaan. Wij een brief gestuurd dat we alle papieren nog hadden + de doos en dat hij water lekte tijdens het strijken. Mochten we met de brief naar de winkel waar we hem hadden gekocht en mochten we een nieuwe uitzoeken. Was een strijkbout van 80,00 dus was heel blij dat we alles hadden bewaard.

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    met Clearblue, had toen van die testen die aangeven hoelang je al zwanger bent (3 testen) maar steeds gaven ze een foutmelding?! ik gebeld en kreeg echt binnen een paar dagen een doos met 10 testen gratis die wel werkte!

7. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    wauw, echt goede service bestaat toch nog! :D

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ikke
    ik had een box speelding gekocht voor 25 eurodat ding was 1 maand oud en stotterde ineens nieuwe batterijen in gedaan zelfde verhaal kon nieuwe halen
    alleen die deed na een maand hetzelfde:( niet meer terug geweest

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ik had 2 weken geleden gordijnen besteld en deze zouden verduisterend zijn. Toen ze afgelopen Vrijdag geleverd werden schrok ik wel , want het was alles behalve verduisterend.. Dus ik die vent gebeld en hij zei in eerste instantie ja maar ik heb wel gezegd dat ze niet 100% verduisterend zijn.... ik zeg ja maar ik heb specifiek om verduisterend gevraagd want ik slaap heel slecht als er licht doorkomt. Dus hij loopt naar voren en zegt ja ik zie het al , heb de verkeerde gordijnen laten maken.. excuses.. dus hij zegt hou de huidige gordijnen maar , en dan zorg ik dat er binnen nu en 2 weken de goede gordijnen geleverd worden.
    Nu heb ik ze nog niet , maar vertrouw erop dat t goed komt , en dan heb ik 2 setjes gordijnen voor de prijs van 1 (heul blij want die krengen zijn duur :p)

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Jeetje , das netjes opgelost.. jij hebt je suf getest? hihi

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik een keer met nutricia en friso. ik werd van het hele onderzoeksproces op de hoogte gehouden. van nutricia was er toen iest met de poedermelk. leek vochtig en friso stond er geen datum op het potje eten. nutricia heeft ook wel 4 x gebeld en ik kreeg ene hele doos met van alles en nog wat. en friso belde nog om de datum door tegevn. ze hadden het hele proces nagelopen en codes enzo en het potje was achteraf tot mei 2011 goed. kreeg ook twee potjes ter vergoeding en een set lepels.

12. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Ik heb er wel een paar:
    Bauer schaatsen: 15 jaar geleden kreeg ik van mijn ouders een paar bauer kunstschaatsen, ik schaatste toen echt heel veel (hadden een klein schaatsbaantje in de buurt). Na ongeveer een jaar of 5 was het lipje waar het klittenband doorheen ging (een soort van hard plastic) kapot gegaan. Omdat het best dure schaatsen waren, had mijn oma zoiets van, ik breng ze wel even naar de schoenmaker. Deze kon het helaas niet maken dus toen heeft m'n oma het opgestuurd naar de fabriek. Een paar weken later kreeg ik gewoon een gloednieuw paar opgestuurd!! Echt ontzettend goed service!

T-Mobile: Ik woon 3 minuten van de belgische grens. Mijn telefoon sprong telkens op belgisch netwerk waardoor ik natuurlijk een torenhoge rekening had. Ikke gebeld met T-Mobile en die hadden een algemene storing, maar hij kon me nog niet zeggen wanneer deze afgelopen zou zijn. Ik na 2 weken teruggebeld en gezegd dat het nog niet over was. Zegt die jongen: Hebben ze u de vorige keer verteld hoe u aan die storing komt? Ik zeg: nee, het was een algemen storing. Nou, zegt hij: Er ligt een nest jonge vogels op de mast en deze mogen ze niet weghalen tot alle jongen uit het nest gevlogen zijn!
    Dus na 2 maanden was het eindelijk opgelost. Ik kreeg al m'n gemaakte kosten op buitenlands tarief vergoed, 2 maanden gratis minuten en 150 euro gestort! Als dat geen service is.

weet er nog wel een paar maar m'n verhaal is al lang genoeg.. haha!

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,809
    4,192
    113
    Gilette. wij hadden mesjes gekocht en daar waren van eht hele pakje die witte stripjes los van.
    Opgestuurd met brief erbij en kregen 5 pakjes gratis toegestuurd.
    Vind overigens de BCC altijd geweldige service hebben met wat dan ook

14. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Ik kreeg bij de hema mn geld terug van twee skibrillen. Ze werkten voor geen meter op de piste. Dus na de vakantie zonder bonnetje terug en kreeg zo mn geld terug!

Wij hadden een bestelling bij Bol.com gedaan. Ik kreeg een nieuwe printer van mijn man. Nu konden ze hem helaas niet binnen de afgesproken tijd leveren. Voor ons was dit geen enkel probleem toch kregen we een cadeaubon van 25 euro!

En de allerbeste service levert mijn pakketjespostbode van TNT.
    Wij kopen regelmatig spullen via internet. Ik had een keer een tas gekocht van PIP en die zou opgestuurd worden dus ik verwachtte hem die dag. Toen ik op mn werk was... (Een paar straten van mijn huis vandaan)... kwam de pakketjespostbode dus ook iets op mn werk brengen dus ik vroeg of hij ook een pakketje had op mijn adres. Dit bleek zo te zijn. En sindszien brengt hij standaard elk pakketje op mijn werk! Echt ideaal. Mn collega's weten het allemaal al! Echt zo handig. Dat scheelt de volgende dag weer een ritje naar het postkantoor!

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat vind ik ook.

Toen ik nog zwanger was had ik bij de bcc een babyfoon besteld (was niet op voorraad), zou na 2 weken ongeveer geleverd worden, dus ik ben na 2,5 week even langsgelopen om te vragen of hij er al was. Hij was er dus nog niet, maar die man ging even wat navragen. Kwam hij 2minuten later terug met een uitgebreidere (en duurdere) babyfoon terug van hetzelfde merk als wat ik wilde, mocht ik zo meenemen.

Helaas ging hij vrij snel stuk. Teruggegaan met bon en toen kreeg ik ook zo een nieuwe mee.

16. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Leuk om te lezen dat het ook nog wel eens goed gaat!! :D

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik, bij babyplanet
    ik kocht een nuby bijtring, en daarvan liet de kleur af. ik kreeg meteen een nieuwe en ik moest de oude inleveren. Maar eigenlijk vond ik dat, en dat van jouw artikel, vrij logisch. Omdat het gevaar kan opleveren voor kleine kinderen.
    overigens was/ben ik ook zwaar allergisch voor Fa, ik kreeg een heel palmolivepakket toegestuurd
    Ook hebben we eens gehad dat Elmex (15 jaar geleden) de verpakking afliet, oranje.. We kregen toen 10 elmex tubes thuisgestuurd.

18. tulip

tulip Niet meer actief

dolcis, ik had slippers gekocht en blijf na een week achter de deurmat hangen en dat dingetje wat dan tussen je tenen gaat, dat sprong kapot. Ik ermee terug, die slippers waren er niet meer, maar nog wel andere die ik ook leuk vond. Ik heb het omgeruild en zei nog tegen mn vriend, toch wel jammer van die andere slippers, die waren zo leuk. Zegt die verkoopster: o wil je dat we ze laten repareren?? Dus ik leg nog uit dat ik nu toch al andere had, ach zegt ze dan stuur ik deze toch op dat kost niks. Een paar dagen later kon ik ze ophalen en heb nu 2 paar slippers.:D

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Expert (op het dorp)
    In 2007 hadden we een videocamera gekocht. Heel kort daarna stond hij in de folder (scheelde volgens mij zo'n € 70,00).
    Nadat ik gebeld had konden we zo komen om het verschil terug te krijgen.

2009 kopen we een nieuwe huistelefoon. Binnen korte tijd hetzelfde liedje. Weer gebeld en weer konden we langskomen.

Vorige week (of 2 wk geleden) bij Mediamarkt:
    Eindelijk de keus gemaakt voor een nieuwe LCD televisie.
    Er stond er nog 1 in het magazijn volgens de pc .. maar onvindbaar. Voor een mooie prijs kregen we toen een uitgebreider type mee (tjah, ze willen gewoon dat je met tv naar huis gaat).

Onze houtkachel (vandaag definitief gekocht). 't Stokertje heeft een laagste prijsgarantie, zeiden ze in de email.
    Ik vond dus een aanbieder die er aardig onder zat.
    Zij gingen er nog verder onder zitten. Mijn kacheltje staat dus straks extra extra mooi (incl. BTW en verzending!).

Ik hou van goede service! Dat maakt ons echt vaste klant ergens. Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rij, als het maar goed is.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, Scapino (ook 1 op het dorp haha).
    De zomerschoentjes van Ruben vorig jaar waren echt binnen no-time af! Echt af!
    Ik ermee terug, dat vond ik toch wel erg zonde. Het ging niet eens om de neuzen hoor, de stiksels lieten helemaal los.
    Zonder probleem kon ik andere schoentjes uitzoeken, super dus!

Share This Page