Creabea voor de babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puppy78, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Leuk weer hoor dames!

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    heej grappig zijn ze!:)

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    wat leuk allemaal, en wat een leuke tip die site.. kan je die letters ook verven?

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Bedoel je piepschuimletters? Dat kan met alle verf op waterbasis. Dus ook acryl of muurvast. Super makkelijk

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb de zijkanten van de letters in de kleur van de muur geschilderd, gewoon met latex.

6. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik heb ook die piepschuim letters met 2 kroontjes voor mijn dochter's nieuwe kamer. Die ga ik gewoon met normaal behang beplakken die ergens anders in de kamer op 1 muur komt. En de zijkant idd schilderen met de muurverf die weer op een andere wand komt. En die dan op haar witte muur plakken.

Op haar huidige kamer heb ik op 1 wand en plafond een muurschildering gemaakt met een grasveld en blauwe lucht met wolkjes, waar een boom instaat en 3 vogels die ook op haar geboortekaartje stonden. Nu gaan we er een vogeltje bijtekenen.

7. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Morgen komen als het goed is mijn spulletjes binnen :D, kan ik lekker aan de slag! Leuk leuk leuk! Foto volgt als het klaar is, en op het kamertje hangt

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ooh wat een leuk onderwerp :D ga eventjes een kijkje nemen op die site voor die piepschuim letters! :D leuk!! :D

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik ben ook helemaal weg van die piepschuimletters, heb ze daar ook besteld, waren binnen no time binnen, en heb ze met een metallic verf geverfd, was in 1 keer dekkend...kan ze nog niet laten zien, wrs over een dikke 2 weekjes...

verder heb ik een canvas doek met het liedje van "begin de dag met een dansje", we hebben spachtel op de muren, dus rechtstreeks op de muren was geen optie...

10. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik ben bezig een groeimeter te maken, iemand nog ideetjes? Met de kleuren zilver/grijs/wit en thema sterren.

11. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Een groeimeter, leuk! Van welk materiaal ga je die maken?

Deel Deze Pagina