Bedoel je piepschuimletters? Dat kan met alle verf op waterbasis. Dus ook acryl of muurvast. Super makkelijk
Ik heb ook die piepschuim letters met 2 kroontjes voor mijn dochter's nieuwe kamer. Die ga ik gewoon met normaal behang beplakken die ergens anders in de kamer op 1 muur komt. En de zijkant idd schilderen met de muurverf die weer op een andere wand komt. En die dan op haar witte muur plakken. Op haar huidige kamer heb ik op 1 wand en plafond een muurschildering gemaakt met een grasveld en blauwe lucht met wolkjes, waar een boom instaat en 3 vogels die ook op haar geboortekaartje stonden. Nu gaan we er een vogeltje bijtekenen.
Morgen komen als het goed is mijn spulletjes binnen , kan ik lekker aan de slag! Leuk leuk leuk! Foto volgt als het klaar is, en op het kamertje hangt
ooh wat een leuk onderwerp ga eventjes een kijkje nemen op die site voor die piepschuim letters! leuk!!
ik ben ook helemaal weg van die piepschuimletters, heb ze daar ook besteld, waren binnen no time binnen, en heb ze met een metallic verf geverfd, was in 1 keer dekkend...kan ze nog niet laten zien, wrs over een dikke 2 weekjes... verder heb ik een canvas doek met het liedje van "begin de dag met een dansje", we hebben spachtel op de muren, dus rechtstreeks op de muren was geen optie...
Ik ben bezig een groeimeter te maken, iemand nog ideetjes? Met de kleuren zilver/grijs/wit en thema sterren.