Ik ben rustig aan het snuffelen voor een luiertas. Bij m'n zoon had ik een luiertas met naam, van bullby, alleen vind ik die nieuwe tassen niet leuk. Welke tas hebben jullie? Hoeft niet perse een officiële luiertas te zijn. Als er maar genoeg ruimte in zit!
Ben ook heel benieuwd! Had een topic geopend over chaos in de luiertas. We hebben nu een van Lief, maar die binnenvakken zijn zo slap, ben steeds alles kwijt omdat het door de tas slingert (geen aanrader dus ) Ik lees dus even lekker mee
Ik heb een abc luiertas Fashion. Hij bevalt erg goed. Matje zit eronder en niet erin, scheelt gerommel. En hij is vrij flexibel waardoor hij ook makkelijk de machine in kan. Vakjes genoeg. En toch nog n groot vak wat bijv ideaal is als je gaat zwemmen met de kleine.
Ik heb er 1 van de hema gewoon. Luiertas hebben ze daar. Best ruim en fijne vakken, maar dat is mijn mening. Ik heb nog geen baby dus weet nog niet hoe ik alles ga indelen en of hij echt fijn is, maar tot nu toe vind ik het een mooie en fijne tas.
Tja dat is zo persoonlijk. Wil je een grote waar veel in kan of liever een kleine? Enige tip waar ik zelf rekening mee gehouden hebt is kies niet voor een donkere binnenstof. Lastiger ding zoeken omdat lichtere kleuren toch iets meer licht weerkaatsen. Ik heb de "Little Company - Black Label Totem Tote Bag Luiertas - Taupe" Div vakjes In begin erg praktisch want alles past erin. Ook bij een nachtje logeren ofzo. Hij gaat ook mee naar de go. Als ik zelf kort weg ga prop ik tegenwoordig vaak een luiertje en billendoekje in mn tas omdat ik niet meer nodig heb. Verder matjes zijn los te koop dus eigenlijk kun je van elke tas een luiertas maken
Ik heb die van kipling. Vind hem erg fijn maar dat vind ik met alle kipling tassen. Matje zit in het vak voorin en daar is ook nog plek voor wat mama spullen. En in het hoofdvak is veel ruimte voor spullen en zitten er vakken, 2 gaasvakjes aan de zijkanten en een groot ritsvak. Ik kan iig al mijn spullen erin kwijt, want er zijn ook veel luiertassen waar dus niet zo veel inpast. Zo heeft een vriendin maar een rugzak gekocht en doet daar alles in.
Ik heb er eentje van Bambino, was geloof ik een tientje ofzo bij de kruidvat. Ruim genoeg, ziet er leuk uit.. Echt niks mis mee
Ik wil er een van Hema kopen. Lijkt me prima. Bambino is ook prima. Ik had later een soort hoesje waar luier en billendoekjes in konden en dat dan in gewone tas.
Bij onze kinderwagen zit er een ( joolz). Ziet er prima uit, en is ook nog fatsoenlijk voor de papa om mee te lopen . Geen idee nog of ie ook praktisch is, maar zo ziet ie er wel uit. En vind het wel mooi dat we nu een set hebben in plaats van allerlei verschillende kleuren en stoffen
Wij hebben die van Prenatal, gewoon n zwarte. Ruim, met diverse binnen-en buitenvakjes. Handig en blijft mooi en goed, ga hem dalikk voor kindje nummer drie ook nog steeds gebruiken!
Wij hebben the diaperbag van cowboysbag. Vond hem wel behoorlijk prijzig maar ik ben er zo blij mee. Voldoende vakjes, alles past er in. En straks ga ik 'm gewoon als normale tas gebruiken. 1 nadeel: hij is wel wat aan de zware kant.
Deze hebben wij ook! Ik gebruik hem echt super veel.. er zit een zee van ruimte in zodat als je wat langer weg gaat je ook van alles mee kunt nemen. Veel stevige vakken en een apart groot vak binnenin voor het luiermatje. Hij is wat prijzig maar hij is het dubbel en dik waard. Echt een super tas, hij is ook nog eens stoer en later voor jezelf te gebruiken!
De speedy van Louis Vuiton. Vind alle luiertassen echt spuuglelijk, dus gebruik gewoon mijn eigen tassen. Momenteel is dat de speedy.
We hebben de joolz luiertas in de monkey marron kleur , bijpassend bij de kinderwagen. Waarom? Omdat ik ml niet met een andere tas zal zien lopen