Vandaag een mail gekregen van de juf van mijn kinderen... Er was een jongeman die buiten het hek stond en aan twee leerlingen van de hogere groepen zijn geslacht heeft laten zien. Deze twee leerlingen hebben meteen de surveillerende leerkracht gewaarschuwd die de man heeft gezien en aangesproken. Daarna is hij vertrokken en hebben zij aangifte gedaan bij de politie! Ze hebben een goede omschrijving van de man kunnen geven dus ik hoop maar gewoon dat ze die man snel kunnen oppakken....de viezerik! Ben gewoon zo boos dat dit gebeurd zo bij mijn kinderen op school. Het komt zo dichtbij ineens. Grrrr dan denk je in een dorp te gaan wonen en komt dit niet zoveel voor....helaas maakt dat dus geen drol uit, is misschien ook wel een naïeve gedachte maar ja ik hoopte dat mijn kindjes gewoon veilig zouden zijn tegenover dit soort vieze mannen! Bah kreeg gewoon buikpijn toen ik dit las. Dan zijn het niet eens mijn kinderen die het gezien hebben laat staan hoe die ouders van die twee kinderen zich voelen. Dat je ze niet kunt beschermen voor zoiets...je bent er helaas niet altijd bij en je zult ze moeten loslaten.... Nou ja wat ik wil met dot bericht weet ik niet maar wilde het even kwijt....ben er nog steeds zo onderste boven van....:x
:x:x:x:x. Ik ben ook heel boos!! Pff komt opeens wel heel dichtbij! Blij dat school hier wel goed om communiceert! Hoop dat deze viezerik snel te pakken hebben!!
wat erg en wat ontzettend slecht van die leraar hij had hem vast moeten pakken en de politie moeten bellen desnoods een kind de congiere laten halen of andere leraren zodat er meer man waren maar ik zou bij school blijven staan en wacht hem op wat een idiote mensen lopen er rond tegenwoordig
Aangesproken?? Ik zou dwars door hek heen komen en m echt kapot slaan. Ba ba ba!!!! Ik word hier zooooo kwaaaad om!! Zieke wereld!
Tja zat helaas een hek omheen....denk niet dat ze erbij konden maar ik had het graag gehad ja dat ze hem vast hielden....
Was idd mooi geweest, maar beter nu een goed signalement dan dat ze om het hek heen gelopen waren en dat ie al gevlogen was en ze niet konden zeggen hoe ie eruit zag. Maar man oh man als ze hem maar pakken. Ga maandag toch met een heel ander gevoel het schoolplein op ben ik bang :x
Gatverdamme zeg. Direct afhakken die genitalien, heeft ie niks meer om te laten zien.. vies vies vies ventje. Hoop dat ie word opgepakt.
Natuurlijk schrik je hiervan. Ik ben vroeger ook met mijn vriendin op weg naar huis een exobisionist tegen gekomen. Vaak doen ze niks, willen ze ook niks, alleen maar hun geslacht laten zien. Iemand vind dat ze die man hadden moeten vasthouden tot de politie kwam maar dat mag helemaal niet. Dan ben je ook strafbaar wanneer je zoiets doet.
Dat mag dus wel, je mag als burger, mits je geen geweld gebruikt, iemand anders aanhouden en overdragen aan de politie. En ja ik had ook graag gezien dat ze dta hadden gedaan, maar dat is haast niet mogelijk aangezien er een hek tussen staat.
ik heb het op de lagere school ook een keer meegemaakt, moest een stuk tussen de bomen fietsen en daar stond er eentje. Mocht het een geruststelling zijn, die mensen willen meestal niets meer dan dat en ik heb er geen trauma aan overgehouden. Ik hoop natuurlijk wel dat de man ik kwestie aangehouden wordt, dan ga je toch met een geruster hart maandag naar school
Heb als klein meisje ook zoiets meegemaakt, ineens midden op niet al te drukke straat, een potloodventer op een paar meter afstand met zn lange jas open ieuwl en naar me lachen... :x Schrok met rot, rende als een bezetene weg. Getver, dat vergeet je eigenlijk nooit meer. Hoop dat ze deze viezerd pakken, zulke ziekelingen gaan er gewoon mee door om nog meer kinderen de schrik aan te jagen, bah..
ja oke, maar je mag hem niet opsluiten of tegenhouden. Je mag iemand wel verzoeken om niet weg te gaan maar ja, alsof zo iemand dan blijft staan.
Je mag hem blijkbaar zelfs vasthouden totdat de politie komt, ff gegoogled natuurlijk , maar zoals het staat beschreven bij de site van de politie mag dat dus. Maar goed dat had niet gekund, want er zit een hek tussen en eer je om dat hek heen gelopen bent is ie natuurlijk allang weg. Nu maar hopen dat ie wel gepakt wordt door de politie
Ik snap dat je liever niet hebt dat je kind ermee geconfronteerd word, maar ik vind het wel een beetje overdreven, die reactie. Je kinderen staan gewoon veilig ACHTER het hek. Het is 'slechts' een geslachtsdeel - iets wat iedereen heeft. Het is niet alsof die kinderen dat nog nooooooit hebben gezien ofzo. Ik zou er echt heel luchtig mee om blijven gaan tegenover de kinderen en er vooral geen taboe op leggen. Dan wordt het alleen maar meer 'beladen'. Gewoon zeggen: bij dit soort dingen inderdaad omdraaien, wegrennen en de juf/meester waarschuwen. Het is 'maar' een piemel. Ik zou het erger vinden wanneer hij XTC of een pistool liet zien of een handgranaat ofzo. Of erger nog; dat hij 1 van de kinderen grijpt.