Ik zou dan de gordijnen zwart verven. Dan heb je een beetje een 'chique' uitstraling in combi met wit/grijs/roze
Je zou ze kunnen verven of er "onderwatergordijnen" van kunnen maken. In dat laatste geval zou je er zeemeerminnen en vissen van vilt op kunnen maken. Ik zou geen grijs, wit en pasteltinten combineren met deze gordijnen. Met grijs er bij wordt het al snel kil. Dan zou ik toch voor het Frozen-thema gaan: blauw, lichtblauw en parelmoer (wit).
Lichtblauwe muur kan er prima bij! Kroonluchter van doorzichtig plastic en je heb frozen haha Dat heeft mijn dochter ook in haar kamer Of een muur PiP studio behang, dat is mijnsjesachtig alleen niet echt koste besparend
Inderdaad, 1 muur Pip behang waar dat felle blauw in zit en roze/wit. als je erop googelt vind je hele leuke behangetjes met die kleuren. Dan passen de gordijnen er bij, en kun je de rest alles roze doen. Zelf zou ik niet teveel kleuren gaan mixen, maar het dan echt bij dat blauw (en dan alleen de gordijnen) en 1 kleur roze houden qua accessoires, en de overige muren wit
Als je 1 muur gaat verven zou ik zelf lichtblauw of lichtroze doen. Pip behang is inderdaad ook erg leuk maar wel duur. Misschien dat je een soortgelijk goedkoper behangetje kan vinden met een combi van blauw en roze? Gefeliciteerd met je tweeling trouwens!
Waarom doe je geen petrol, roze en wit? Zoals de kleuren op het Lief! Dekbed van de eerdere foto? Hartstikke leuk en niet zo 'standaard roze'. Wanneer je toch voor de pastelkleuren gaat, zou ik toch echt voor andere gordijnen gaan. Gordijnen uit de link zijn 8,- per meter en in meerdere kleuren beschikbaar.
Ik zou de gordijnen wisselen met die van jou die zijn grijs toch? En dit soort roosjes of vlindertjes e.d erop zetten leuk ! Roosjes zitten 9 in voor 0.99 bij action.