Mijn dochter van bijna 4 is ook een visje als sterrenbeeld , heb daarna nog een vraagje met betrekking op het sterrenbeeld visje ? gr jmm
Ik heb 2 visjes, een van 17 maart en 1 van 12 maart, allebei exact uitgerekend op 18 maart, goede planning he? Ben nu wel benieuwd naar je vraag.
Misschien van dat topic wat gisteren gestart is. Wat je als vissen misschien van beroep zal worden of iets zorg? Hier een visje een vroeg visje bijna 3 21 feb.
Damiën is ook vissen, maar ik heb daar dus echt helemaal niets mee Ik vond het ooit wel leuk om te lezen dat een vissen-kind goed bij een steenbok-moeder past (wat hier dus zo is), maar ook dat zal wel nergens op slaan
Vriendlief en dochter zijn allebei vissen. Gekopieerd van google: Fantasierijk en gevoelig Mededogend en aardig Onzelfzuchtig en onwerelds Intuïtief en sympathiek Maar aan de andere kant Escapistisch en idealistisch Geheimzinnig en vaag Zwakke wil en makkelijk te misleiden. Bij vriendlief herken ik sommige dingen. Bij dochterlief nog niet echt behalve dat ze heel ondernemend & dromerig is & alles met je wil delen. Daar in tegen ben ik van sterrenbeeld een leeuw.
Mmmm mijn peutervisje is idd erg fantasierijk Vandaag brak ze een stukje rails van de duplotrein af (ook zeer ondernemend ) en beweerde dat de poes dat had gedaan, bovendien antwoorde ze toen papa vroeg waar dat stukje was gebleven dat de poes die in haar zak had verstopt Alles delen wil ze ook, vooral wat van mij is mijn kopje thee is tegenwoordig ons kopje thee. Mijn eten wil zij best delen en ga zo maar door Maar uiteraard is ze verder een schatje.
Nog een leuk stukje Bij het teken Vissen staat het 'gevoel' centraal. Er kan aan de ene kant sprake zijn van extreme introversie en teruggetrokkenheid uit de wereld, terwijl de Vissen aan de andere kant dromen van succes en roem. Het probleem van Vissen is het contact met de medemens. Met hun gevoelige natuur stuiten ze vaak op onbegrip. Het is beter dat Vissen goed naar hun innerlijke stem luisteren in plaats van iedereen een plezier te willen doen en daardoor zelf in moeilijkheden te raken. Vissen zijn romantisch, fantasievol en trouw als geen ander.