hoi dames wij zijn nog niet heel lang zwanger maar toch al een beetje aan het denken over namen dat is heel leuk alleen willen we ons kindje ook vernoemen naar de vaders of moeder. nu komt het we hebben echt super leuke namen als het om vaders en moeders gaat niet dus in iedergeval ik kan zo snel niet echt een super vernoem naam bedenken hebben jullie tips de namen mogen appart of samengevoegd hier komen ze roelof en dick(derk) en gerda en jenny het liefs wel in deze volgorde omdat ik het leuk vind dat een jongen eerst de naam van mijn vriend zijn vader krijgt en het meisje van mijn moeder ik hoop dat jullie mij kunnne helpen liefs bloem
Voor een meisje zag ik meteen Jeyda Maar van wat voor soort namen houden jullie voor dat ik verder ga met puzzelen!
Voor de hand liggend: Roel en Der(r)e(c)k Gerdine, Geraldine, Geralynn, Gerdien, Gerianne, Geriƫlle Jennifer, Jenna, Jenn, Jayna, Jane Over samenvoegingen denk ik nog even na...
meiden alvast bedankt voor het meedenken. voor een tweede of derde naam vind ik veel mooi als het maar niet te ouderweds is. voor een meisje heb ik ook al een samenvoeging van mij en mijn zusje dat is chanelle maar beetje appart mag dus wel vind ik ook wel leuk klinken. ik vind jeyda al erg leuk klinken rick zou indd een naam kunnen zijn alleen zo heet het overleden zoontje van mijn tante en dat voeld dus niet goed. vind het fijn en lief dat je jullie meedenken liefs
Roelof & Dick (Derk) -> Dero (DErk + ROelof), Leo (rOEL), Eli (roEL+dIck), Eliseo (Eli+Leo), Kid (Dick), Derrick/Deryk ; meisjesnaam: Elody/Elodie (roELOf+DIck) Gerda & Jenny -> Ginny, Nyda, Jerdy, Jenda ; jongensnaam: Gerry, Dane/Daen (gerDA+jENny), Danny/Dany
Aangezien Roelof van Rudolf komt zouden ook Rolf, Rudi, Ruud of Raoul kunnen. En bij Dick iets van Hein, Henri, Enrique of Henk. Bij Gerda zouden kunnen Geesje, Geeke, Trude of Geertje. En tenslotte bij Jenny kan Hanne, Hanna, Janine, Jenneke of Joanne.
bedankt meiden zijn er nog meer meiden die er nog wat leuks van kunnen maken?? zit al wel wat leuks tussen hoor maar kan nog wel meer inspiratie gebruiken hihi