Ergenis....nieuwe spullen stuk.

Discussion in 'De lounge' started by consider, Dec 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Even mijn gal spuwen...

Ik weet niet waar ik de laatste tijd last van heb, maar de afgelopen tijd gaan of zijn heel veel spullen stuk als ik ze koop.
    - Kidizoom flix gekocht voor mij dochters verjaardag, na 2 dagen brak 1 poot af. We wachten al bijna 3 weken op een nieuwe.
    - Nieuwe salontafel, was 1 stukje verf af. Ik wacht al 3 weken op een nieuwe.
    - Paardrijbroek, na 1x dragen was de naad bij de rits compleet stuk.
    - Lightbox van de Kwantum. Was al stuk toen ik hem uit de doos haalde
    - Voor beide dochters een onesie gekocht. Zat er in beiden een gat in het kruis toen ik hem uit de verpakking haalde.
    - Nieuwe kentekenplaat besteld, krijg ik een verkeerde opgestuurd.
    - Vandaag voor beide dochters een mini kerstboompje gekocht bij de action. Toen ik thuis kwam bleek uiteraard 1 het weer niet te doen.

Dit allemaal in 3 weken tijd.
    Ik baal hier echt super van, want kan overal weer achteraan.
    Heb nu een kast in bestelling staan die we dit weekend kunnen ophalen.
    Ik vrees nu al dat er wat mee is.
    Is de kwaliteit de laatste tijd dan zoveel slechter of heb ik elke keer domme pech.

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ohja vergeet ik ook nog 1.
    Nieuwe eetkamer stoelen besteld. En uiteraard was er 1 beschadigd toen ik hem thuis uit de doos haalde

3. tuc

tuc Niet meer actief

Jeeetje das echt pech ja.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Wauw...ja dat is niet echt leuk nee.

5. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Das wel heel veel pech. Ik had zo'n led ijsbeer vd Action. Superleuk. Moeten 2 gewone batterijen in zo'n plastic kastje dat bij heel veel van dat soort verlichting zit. Prima. Alleen de aan en uit knop werkt niet. Dus moet steeds een batterij loshalen om hem uit te doen en weer goed erin om hem aan te doen....

6. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben de poes! Zelfde probleem.. mega irritant2

7. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Het blijft Action denk ik dan maar. Maar jammer is het wel. Want heb veel spul met diezelfde kastjes en daar werkt de knop dus wel gewoon...

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dat is wel heel veel pech..

9. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Dat klopt inderdaad. Ik lig er niet wakker van, maar irritant is het wel haha!

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ja spul van de action kun je noet altijd zoveel van verwachten helaas.
    Maar t zijn niet alleen action spullen.

Ik heb gewoon pech schijnbaar.
    Kost alleen zoveel tijd om overal mee terug te gaan.
    En mijn dochter heeft maar 2 dagen met haar verjaardagscadeau kunnen spelen.
    Ze vraagt elke keer, mama wanneer komt de nieuwe nou.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Jeetje, hoeveel pech kan je hebben!
    Ik zou niks nieuws meer durven aan te schaffen;), te bang dat er toch wel wat mis mee zou zijn.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    och dat is wel enorm veel pech zeg :(

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Dat is idd irritant, je zou bijna alles in de winkel al na moeten kijken...

Hier is alles in 3en gegaan, eerst een woonkamerlamp (niet de lamp zelf, maar hele aan uit gedeelte) en toen de waterkoker en daarna de cv ketel! Toen hadden we 4 dgn geen water water en wel verwarming.
    Hopelijk blijft dit het...

14. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    Dat is idd heel vervelend.

Heb het hier op het moment met airfryers. Heb bijna 3 jaar gedaan met een philips xl. Die ging kapot en dacht die andere was zo rot met schoonmaken probeer een ander mete.

Ik een princess bij mediamarkt. Binnen een week een storingsmeldingen. Terug kunnen brengen en kreeg een andere,kom ik thuis zitten er gewoon nog kruimels in en stickers er opnieuw op geplakt. Ik terug kreeg weer een andere,kom ik thuis doet hij niks helemail dood. Weer terug geld terug gehad want ze hadden hem niet meer.

Dag later bij blokker een besteld. Na 4 weken weer foutmeldingen . Omgeruild voor model met draaiknoppen. En binnen 24 uur met proberen viel hij al.iedere keer uit.

Terug gebracht en een dure philips xxl besteld. En bij 2e gebruik leek het alsof la niet voldoende sloot. Ik jaar blokker ermee maar daar deed hij het weer perfect.

Toen als evt reserve voor mocht de dure toch keer opgestuurd worden een bij de kruidvat gekocht van 39.95 en dat is tot nu toe een superding.

Ik heb nachtmerries zo ong over airfryers en durf bijna niet meer zonder zonnenbrillegale de blokker in haha

15. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    @mamavoorde2dex, wat vreselijk!!!!!
    Je blijft aan de gang zo zeg!

Ik heb 6 nieuwe onderbroeken gekocht....en uiteraard was er 1 al kapot.
    Ppff het houd maar niet op.
    En de kast die ik had besteld....die is ineens onvindbaar. Ze hebben bij de winkel geen idee waar die nu is.

16. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

Oct 28, 2016
    3,723
    1,218
    113
    Female
    Dat is echt pech hebben ja.

Hier ook een nieuwe lamp besteld. 1,5 week moeten wachten erop. Maken de doos open is ie geblutst. Dus deze week weer terug sturen :(

Share This Page