Slordig haar

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 3 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijn haar zit al-tijd slordig. Hoe ik het ook laat knippen, korter, in laagjes, langer. Ik vind het als ik het los heb altijd slordig zitten. En ik wil het nu eenmaal niet altijd in een staart / knot of iets anders. (Zo creatief ben ik trouwens niet).

Dochter hetzelfde. Maar zij heeft ook élke dag een knoop in haar haar. Ze friemelt er niet aan, maar toch elke keer zit er weer een knoop, dicht op dr hoofdhuid dus fijn pijnlijk.:confused:

Wat is nou een ideale coupe dat het wel netjes blijft zitten. (We wassen niet elke dag en zelfs niet om de dag. Dragen haar wisselend los of vast en gebruiken weinig tot geen 'zooi')

Ben bij zo'n grote cheapketen geweest, maar ook duurdere salons voor advies en een goeie knip/verzorgbeurt. Maar ben gewoon niet tevreden.

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    Heb je een foto

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja dit, ik ben benieuwd wat je bedoelt met slordig. Misschien heb je wel gewoon een messy shag haha, hartstikke hip ;)

Zeebra en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat voor merk shampoo, conditioner en dergelijke gebruik je? Hier kan het namelijk ook aan liggen! Sinds ik de goede merken gebruik is mn haar veel minder pluizig en glanst het meer. Uiteraard wel prijzig maar ik heb het er voor over :)

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Heb je niet gewoon zonder dat je het weet krullen? Dat had ik namelijk, mijn haar is altijd wel een beetje golvend geweest, maar na mijn zwangerschappen werd het zo onhandelbaar en pluizig, niet normaal. Het moest ook telkens gigantisch uitgedund worden. Sinds begin dit jaar behandel ik het golvend/krullend (en dat blijkt het ook te zijn ;)) en dat scheelt enorm.

Mijn dochter heeft ook golvend haar, bij haar maakt het qua klitten veel verschil als ik na het wassen een beetje leave in (voor kinderen) voor krullend haar gebruik. Verder doe ik bij haar niets speciaals, ik borstel het 1x per dag voor het slapen gaan en elke 4 a 5 dagen wassen we het met shampoo en conditioner en dan dus een beetje leave in.

Deel Deze Pagina