Hoi meiden, Gisteravond had ons meisje ontlasting en zag ik wat witte stipjes/witte stukjes in haar ontlasting zitten. Ik zei tegen haar: druk eens! en toen ze drukte zag ik niets geen wormpjes o.i.d. Wel drukte ze heel kort. Ook om de anus aan de buitenkant zag ik niets 'wiebelen'. Toen ik haar vanmorgen uit bed haalde had ze weer ontlasting, opnieuw veel witte stipjes/stukjes in haar ontlasting. Heb het goed van dichtbij bekeken, maar niets leefde zeg maar. Ik heb het zelf ook als 2-jarig kind gehad, en m'n moeder vertelde dat ik steeds zei: au! en naar m'n bips wees. Aan ons meisje merk ik helemaal niets. Ze is vrolijk, heeft gister de hele avond buiten gespeeld. Zijn dit zeker weten wormpjes of hebben jullie herkenning in ontlasting met witte stipjes/stukjes? Ik hoor graag van jullie en ook hoe ik er misschien achter kan komen of het zeker weten wel/geen wormpjes zijn! Bedankt!
Niks anders dan anders gegeten? Geen jeuk? Je kan ff overleggen met ha of je haar ontlasting ff mag laten checken.
Nee, we hebben niets anders dan anders gegeten. Wel heeft ze gister ijs gehad. O ja, kokosbrood, dat heeft ze nu 2 dagen gehad op haar boterham. Zou het daarvan kunnen komen? Ze lijkt geen jeuk te hebben; slaapt heerlijk 's nachts en zie haar ook nooit naar achteren grijpen. Ze heeft een luier om, maar goed, ze wijst ook nooit naar achter...
Haha ja die kokos verteert niet goed en zie je indd zitten, heeft mijn zoontje ook weleens als hij dat heeft gegeten.
Zo ben ik me ook eens rotgeschrokken toen hij rode bietjes had gegeten. Zijn plas was echt helemaal rood alsof er allemaal bloed doorheen zat. En ook door de poep zat een rode gloed heen.
Lijkt mij ook de kokos. We hadden hier ook een keer rode poep, gelukkig had het kdv ons gewaarschuwd, madam had geverfd en de rode verf even geproefd...
Geef ik haar maar even geen kokosbrood meer, even zien of ze het dan ook nog heeft. Anders misschien inderdaad een tip om anders even de ontlasting te laten controleren... Bedankt!
Oh ja daar kun je echt van schrikken inderdaad. Hier ook paarse ontlasting na bietjes en bijna wit na bloemkool. En druiven komen er gewoon weer gehalveerd uit. Hup even wassen en opnieuw eten