mijn vulling is er voor een stuk uit en ik moet dus naar de tandarts, ik ben dan rond de 30 weken, mag je dan een verdoving krijgen?
Ja, maar wel vragen of deze geschickt is om te mogen krijgen tijdens de zwangerschap... anders is het gewoon pech en door de pijn heenbijten.
Ja, dat mag. Ik was afgelopen weekend bij een noodtandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Ik ben 21 weken zwanger. Hij wilde 'voor de zekerheid' geen foto maken, maar verdoven kon volgens hem geen kwaad, wordt er bij de eerste rondgang door de lever al uitgefilterd. Daarnaast is stress van pijn ook niet goed voor de baby. succes!
Hoi, Ik heb dit ook een keer aan m'n tandarts gevraagd. Die zei dat zwangeren een andere verdoving krijgen. Gr
Ik was laatst bij de tandarts en die zei dat je alleen moet opletten met de rontgenfoto's. Verdoving mag gewoon.
Ik moet over 2 en over 3 weken voor n kroon. Dat gaat ook met verdoving, maar die afspraak is wel verzet. Mijn tandarts wilde het niet verdoven, zolang ik onder de 12 weken was. Gelukkig geen pijn, maar het is zowiezo verstandig om regelmatig te gaan. Merk dat ik onwijs last ban m'n tandvlees heb!
rontgenfoto's mogen in principe gewoon de straling is enorm zwak en komt niet verder dan de mond.. al maken wij ze ook niet gewoon om stress bij de mama's 2 be te voorkomen.. als iemand extreme kiespijn heeft ofeen ongeval heeft gehad maken we ze wel.. verdoving kan gewoon wij werken met verdoving met adrenaline en zonder (in die zonder zit een andere werkzame stof) ikzelf geef dan altijd de verdoving zonder adrenaline.. zo.. heb ik mijn kennis ook weer even door kunnen geven
ik had ook maar eens gebeld want mocht het niet kon ik de afspraak annuleren, maar hij zei een verdoving mag maar heeft niks gezegd van een speciale verdoving voor zwangere. dit best volgende week vragen of hij dat heeft of is dat hier mss voor iedereen dezelfde?