Ah die zien er superschattig uit. En echt mooi afgewerkt. Heel knap. Ik snap goed dat je trots op je dochter bent
Tekenen is ook super leuk!! Heeft mijn dochter ook een tijdje gedaan. Totdat ze zichzelf leerde haken.
Bedankt!! Ben nu zelf aan het bedenken wat het handigste is om de steken te doen. Voordeel van het doen met de hand is dat je het snel even pakt om verder te gaan en je kan zitten waar je wil. Zoon heeft bedacht dat het leuk zijn om de nieuwe van bomberman op de etui te doen en dan zelf van polymerclay de bom te maken om aan de rits te hangen. Moet hij nog even geduld hebben, ben net begonnen .
Leuk die creativiteit! Knap dat ze nu al zo goed is. Jullie verkopen haar dingen ook? Misschien nog tips hoe je de prijzen berekend voor @Mamafiets omdat ze haar spullen wil verkopen voor een goed doel.
Mijn zoon van 8 wil kunstschilder worden Hij heeft zelfs samen met zijn vader een ezel gemaakt. En al.een paar schilderijen.
Ik heb de ‘oude’ hobby’s. haken, breien , borduren. toen ik voor het eerst tante werd (dank aan mijn broer), heb ik een babydeken voor mijn neefje gehaakt. 2 weken geleden ben ik voor de 2e keer tante geworden, dit keer een meisje. Dus ben ik weer een babydekentje aan het haken. In het roze natuurlijk
Haha ja dat vinden we beide leuk. Het grappige is dat we dan elkaar aanvullen . Komen we beide met ideeën, ook met dezelfde ideeën
Jazeker. Hij is in november ook nog jarig. En had al gezegd dat hij een schildersezel wilde. Maar geen geduld om tot zijn verjaardag te wachten. Daarom had hij aan zijn vader om hout gevraagd en was zelf al aan het timmeren en zagen gegaan. Toen is mijn man toch maar even gaan helpen. Hij is zo trots als een pauw met zijn eigen gemaakte ezel En binnenkort gaat hij beginnen aan een schilderij voor de baby van zijn zus. Voor op de babykamer.
Is toch ook super gaaf om een eigengemaakte te hebben, die snap ik wel Heel lief dat hij wat gaat maken voor de babykamer!
Neem de addi naalden of als je net begint niet voor een forse investering wilt staan: de rvs rondbreinaalden van de zeeman met staalkabel ertussen zijn érg goed en giga goedkoop (NIET die met de kunststof kabel nemen!!!) Hier naaien, breien (op uitsluitend rondbreinaalden), haken, vrijborduren (absoluut geen kruissteek) en vroeger heel veel tekenen (tegenwoordig alleen op verzoek van G een specifiek iets). Tekenen altijd al veel gedaan Naaien vanaf jongs af aan geleerd (draadje DIY kinderkleding) haken geleerd toen ik zwanger werd van G en fiks immobiel werd, vrijborduren voor de geboortetegel van G, breien heb ik geleerd toen G vertikte om te leren lezen (om te laten zien dat ookal kan je iets écht niet je met oefenen en volhouden het kan leren) Momenteel bezig met een trui voor Gte breien. Ze wilde eenzelfde soort als die ik had. Ik brei enkel op rondbreinaalden van Addi met vaste kabel of die van de zeeman met staalkabel. Normale pennen is geen doen voor mij, geklooi met die lengtes is een gevaar voor mezelf en de omgeving. Dit is veel compacter, je propt het zo in je tas, ontlast ook je schouders. Én je bent niet gedwongen om alles maar in het rond te doen, wat allicht wat vreemd lijkt (bijna alle tutorials gaan over rondbreien op rondbreinaalden) maar je kan prima gewoon heen en weer breien en platte stukken maken en je zit AANZIENLIJK relaxter op de bank.
Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. Ik brei van kindsaf al op gewone naalden, dus daar zit ik ook heel relaxed mee op de bank. Heb nu een ergonomische rondbreinaald besteld. Niet alle garen hadden ze op voorraad, dus moet nog even wachten totdat het geleverd wordt.
Klopt hoor, jij hebt die leercurve destijds gehad. Mn moeder heeft het meermaals geprobeerd me te leren in mn jongere jaren, dat dreef dr echt tot wanhoop. Ik krijg die lange lellen echt niet onder controle (toen niet en nu nog niet) ik vorm echt een omgevingsrisico