wij willen een Panorama Formaat 100x50cm canvas bestellen iemand ervaring met dit bedrijf? en om kosten te besparen kun je hem zelf in elkaar zetten wie heeft dit gedaan en was het eenvoudig?
Geen ervaring mee. Wij hebben inmiddels 3 joekels van doeken besteld via www.herinneringenoplinnen.nl en zijn er super tevreden over! Misschien een idee? Je kan ze ook mailen als je een afwijkende maat wilt bestellen.. (bijna) alles is mogelijk. Wordt ook keurig netjes thuis afgeleverd. Succes!
Heb er geen ervaring mee. Dit is mijn hofleverancier. Zowel prive als voor klanten. Geweldige kwaliteit, relatief goedkoop, snelle service en goed verpakt! Het formaat wat jij wilt bestellen kost hier 46 euro Uw foto op canvas | Gratis thuisbezorgd, hoge afdrukkwaliteit en lage prijzen
Hier ook geen ervaring. Bestel ze altijd bij Uw foto op canvas | Gratis thuisbezorgd, hoge afdrukkwaliteit en lage prijzen snelle levering en goede kwaliteit! Ook nog eens erg goedkoop . Edit: is al eens genoemd zie ik!
dank jullie wel meiden.. ik heb toch maar wel bij bestecanvas besteld.. kan haast niet wachten tot hij binnen komt het is ook toch maar een maatje groter geworden hihihi