Wij gaan binnenkort verhuizen (nu betalen we nog veel aan huur incl. gas/water/licht.) Maar vanaf straks moeten we zelf achter het gas/licht aan. Ik las dat oxxio helemaal niks is! Wat is volgens jullie wel een goede energieleverancier in Zuid-Holland? Bedankt alvast dames!
Ik heb ervaring met Essent, oxxio, nuon en Eneco. Ik blijf nu bij Essent. Vind de klantenservice daar top, de prijs is gemiddeld en ook voor mensen die al klant zijn loont het de moeite omdat je korting opbouwt. Hoe langer je er zit hoe meer korting. Andere maatschappijen geven eenmalig een leuke korting en blijvende klanten krijgen niks
Greenchoice: echt al jaren heel tevreden over! Tijdelijk Essent en Nuon gehad, maar blij weer terug te zijn. Vind de klantenservice echt top en zien we ergens anders een goedkoper alternatief bieden ze daar weer gewoon onder aan zonder moeilijk te doen (zal bij andere leveranciers ook wel zo zijn hoor), bij problemen een snelle oplossing etc. Nee bevalt ons prima
Electrabel, na NUON nu heel blij met Electrabel. Voor ons geen NUON meer en ook geen OXXIO waren we bijna ingetrapt.
Verleden jaar hebben we Energiedirect gehad, was prima! Elk jaar kijken we wat het voordeligste is en na dat jaar zitten we nu bij E-on dus nu kijken of ons dit bevalt, ze waren momenteel het voordeligste.
Wij ook Greenchoice. ik ben ook ooit bij Essent, Nuon en Eneco geweest, maar nu al jaren bij Greenchoice dus. Nergens zijn ze zo vriendelijk en meedenkend als daar. Nooit geen problemen gehad. Maar dat is mijn ervaring dus.
Ik heb juist heel veel problemen gehad met EON. Ze waren goedkoop dachten wij. Tot dat ze met een narekening van 3000 aan kwamen zetten. Terwijl wij altijd maand bedrag hoger zetten dat wat we verbruiken. Wij zitten nu bij de NLE en die vinden we fijn.
Precies hetzelfde verhaal hier. Moeten elke maand ruim 400 euro betalen, wat een absurd hoge tarief is voor een gezin van 2 personen (soms 3)! Meerdere malen gebeld en het tarief werd teruggeschroefd naar 200 euro (dachten we). Totdat we aan het einde van onze contractjaar een brief kregen met de mededeling dat we binnen 7 dagen na dagtekening (dus 4 dagen voor ons toen we de brief eindelijk binnen kregen) 5000 euro moesten overmaken. Gelijk alles stopgezet, en zitten nu weer bij essent. Niet de beste, maar alles is beter dan EON. En wij hadden uiteindelijk geen schuld bij hen, maar krijgen juist nog 3000 euro van hen!!!