Jeeeetje wat een reacties! Wat fijn!!! Ik kreeg helemaal geen meldingen ervan! Mijn zoontje werd woensdag ziek en heeft tot vannacht bijna 24 per dag op mij geslapen met 40c koorts. Ik heb er daardoor ook even helemaal niet meer aan gedacht. Sorry sorry sorry! Bibi, Bien en Bibian vind ik serieuze kanshebbers! Zeker Bibi, nadat ik lees dat dat oma betekent in een andere taal. @MadeInUSA in welke taal is dat? @Ohm wat gaaf! Die onthoud ik ook even allemaal. Fee vind ik een hele mooie naam. Had ik graag als voornaam gehad maar vindt mijn vriend niet mooi. Wel zit het nu in de tweede naam: Felien! Dus misschien kan ik het dan zelfs bij twee namen houden. Haar eigen voornaam/roepnaam en Félien. Fé van de ene oma en Lien van de andere oma. De optie Blanche... zo heet mijn moeder eigenlijk. Blanche Petronella en dan nog twee namen. Haar roepnaam is Bianca. Mijn zusjes tweede naam is Blanche. Daardoor vind ik Blanche wel moeilijk te gebruiken. Bedankt allemaal! Namen als bibi en bibian was ik nooit op gekomen!