Dag dames, Stel je mocht voor Ikea een nieuw product verzinnen voor woon of slaapkamer wat zou het worden? Het moet in samenwerking met een ander merk zijn, dan ontstaat er dus dit product. De twee merken moeten elkaar dus versterken....ben even iemand proberen te helpen met school haha.
Ik snap dat nooit hè; iemand die een creatieve opleiding/vak volgt, mag dat lekker zelf verzinnen! Waarom doet iemand een creatieve opleiding als die niet creatief kan denken? zo leer je toch niks?
Nou zeg, dat is aardig! Tips en een idee van een andere kunnen je creativiteit verstreken. Ze vraagt toch niet of je een presentatie wil maken of verslag? Zou vrijwel het zelfde zijn dat je tegen een moeder van een 2e kindje zegt: je hoeft geen advies/tips te vragen, want je hebt al 1 kind en dat weet je toch alles al? @ ts, ben helaas echt niet creabea, dus kan je niet verder helpen.
Ik weet niet of Ikea dat heeft.. Maar ik wil al zo lang een hemelbed. Ze hebben al van die leuke witte stalen bedden, paar stangen erbij, gordijntjes erbij TADA.. Dat is wat het eerste bij mij opkomt
Misschien leuke rolgordijnen in samenwerking met velux ofzo? Of een wekker ism philips of een huistelefoon met grappig design
Ik dacht bij de titel van dit topic aan verloren zielen die misschien erg van schilderen hielden, ofzo. Ook best creatief, toch?
Touch- screen tafelblad. Salontafel waarvan het oppervlak één groot scherm is. Ikea in samenwerking met Apple.
Mijn man gaat bezig om de Liatorp salontafel in te richten zodat er OF Linux op/in draait of Windows 7. Is een projectje wat 'ie al jaren wil doen
Die levi's is leuk -> bank/stoel/kruk bekleed met spijkerbroeken oid En die met lego ook -> kindermeubels met lego design, waar je ook met lego op kunt bouwen (dat er dus van die nopjes op zitten) Ikea en barbie -> ikea poppenhuis voor barbie en ken Ikea en bodyshop lijkt me ook een leuke combi, maar daar kan ik niets voor bedenken
Creativiteit hangt samen met inspiratie en soms kan het daar wel eens aan ontbreken. Ken bekende columnisten die hun inspiratie van fora's halen, van nieuwssites. Dat omdat ze niet zo één, twee, drie een onderwerp kunnen verzinnen. Kan mij dus voorstellen dat TS in iemand anders zijn brein wil wroeten. Kan soms heel verhelderend werken hoor.