Ik ben altijd weer met iets nieuws bezig. Ik maak bijvoorbeeld luiertaarten, cupcakes, schilderijen, geboortekaartjes, websites. En ik hou ook van fotograferen, naaien, koken en op eten
Ik heb sinds vandaag iets nieuws.. FIMO klei.. kan je ook sieraden maken en ach het is zoo schattig. Ben nu trouwens bezig met een projectje. Hans en Grietje huis nabouwen.. Huis van papier-macheé, de rest van fimo.. Leukk!
Hier ook taarten en cupcakes decoreren, en sinds een weekje ben ik bezig met hot-fix dingetjes om wat kleertjes van m'n dochter te pimpen.
Ik doe via het NHA een naaicursus om te leren kleding maken en ontwerpen. Moet er nodig mee aan de gang want ik loop heel ernstig achter maar nu het vroeger donker is ga ik lekker boven zitten achter de machine. De rokjes vliegen mijn meisje om de oren hahahaha
Het topic waar joyce het volgens mij over had: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/268248-de-haakclub.html Wees welkom!!
Ik zit er aan te denken om sieraden te gaan maken en ben benieuwd wat je te bieden hebt en wat je er voor wilt hebben.
Och jee, creatief ben ik tot nu toe niet echt, ik wil het wel zijn. En echt alles lijkt me leuk. Probleem is dat ik het altijd gelijk goed wil kunnen. Ik ben al eens begonnen aan breien, sieraden maken en taarten maken en decoreren, het staat nu allemaal te verstoffen, ook heb ik zo'n prachtig boek over naaien, maar ben nooit verder gekomen dan het boek. Ik wil wel graag zo'n naaimachine, maar helaas durf ik die niet echt te kopen, bang dat het weggegooid geld is.
Fotografie, tekenen, haken, naaien, en gewoon knutselen. Ik moet altijd iets doen. Ik kan niet gewoon voor de tv zitten, dan heb ik er altijd wel een haakwerkje bij, of ben ik ondertussen aan het tekenen.
ik wil ook een hobby aangezien ik een mega huismus ben Maar ik ben crea in me hoofd maar in praktijk echt niet . Ik denk erover om een naaimachine aan te schaffen maar die dingen zijn duur grrr Maar als ik zie wat voor leuke dingen je kan maken denk ik wow
net alles besteld om te beginnen met hotfix. al gedaan bij mn schoonzusje! echt superleuk! en verder doe ik borduren.. xxx taatje
sorry heb ff niet alle pagina's gelezen... doe ik nog later vanavond denk ik. Ik ben altijd erg crea bezig geweest. Zo nu en dan doe ik iets met scrap, van de week nog doosjes gemaakt voor de juffen van het kdv van mijn zoontje. Taarten en cupcakes decoreren is eigenlijk mijn grootste hobby alleen gaat daar zzoooo veel tijd in zitten dat ik het langzaam steeds minder leuk ga vinden omdat ik er gewoonweg te tijd niet voor kan vinden om meerdere technieken te gaan leren. Gewoon bakken, koekjes enzo vind ik ook leuk {man is bakker} 3d kaarten maken heb ik jaaarrren gedaan. Laatst nog zelf uitnodigingen gemaakt met scrap op papier en 3d en en en voor kerst e.d. doe ik dit ook altijd maar voor is het dan digiscrap. In huis vind ik het leuk om wat dingen met bloemen enzo te doen maar dit doe ik alleen als er wat geld voor is want is erg duur. Ik heb een naaimachine en daarmee heb ik al vanalles gemaakt alleen kleding, dat kan ik niet echt. nu ga ik binnenkort MEUBELS opknappen en ik wil zeepkettingen gaan maken ik heb pasgeleden haakspulletjes gekocht maar dit gaat me helaas niet zo goed af. in het verleden heb ik; sierraden maken, fimo klei, gewoon knutselen, pergemano enz gedaan. ik crea? nee hoor! Ik zeg altijd dat ik gek van mijn creabea wordt want het is nooit goed genoeg ik wil altijd meer en wat anders.... en ik moet uitkijken dat ik niet tig dingen doorelkaar doe.
Wat leuk dat pixelen wordt genoemd! Bedoel je dat Pixelhobby? Ik doe het zelf niet, maar ik heb ontwerpen daarvoor gemaakt, die liggen in verschillende hobbywinkels. Is wel een tijd geleden, maar heb kerstontwerpen gemaakt, dingen met katjes, dolfijnen, bloemen. Grappig zeg. Oh ja, ik heb ook een deviantart: josephine76 on deviantART @Darkelfje/Giltje, jij bent ook lekker productief bezig daar zie ik. Leuk!
ik heb een abbonnement gekregen (voor mijn verjaardag) op de Knippie met naaimachine erbij..kan ik gelijk serieus aan de bak
Mozaïk, met van die kleine gekleurde tegeltjes en glas vasen en schalen enzo versieren. Naaien. Heel soms breien. Vind ik in de winter altijd zo gezellig op een of andere manier.