wat vinden jullie hiervan je spreekt af om half2 om wat te gaan doen , je hebt iets anders afgezegt of je hebt gewoon die dag vrij gehouden en ze zouden nog komen eten ! komt diegene niet ivm slaapje moet doen van haar kind, de vorige dag drukte van school gehad ?? eerst belt ze mij dat haar dochter nog ligt te pitten om half3, ik zeg nou dan gaat het vanmiddag niet door , maar dat weet je van te voren je kan je kind er eerder uithalen vindt ik zelf als je op je afspraak wilt komen ! belt ze mijn man , en zegt gaat het nog door pannekoeken eten , volgens mij voelde ze al nattigheid, mijn man zegt ja hoor en zegt dat ik dus vandaag niet meer heen was te laat er voor , en ze is nu iets anders aan het doen! 1 ik denk : dat weet je van te voren ik denk afspraak is afspraak leg je dat kind eerder in bed en dan laat je het slapen en kom je toch op tijd !!!! bel dan af eeen dag van te voren als je heeel belangrijk vindt dat ze slaapt , want ze kunnen vindt ik best even een uurtje slapen en dan kunnen ze sávonds bijv eerder naar bed , maarja ik ben niet zo moeilijk , je spreekt tenslotte niet elke dag af met diegene! graag commentaar van jullie ? hoe zouden jullie dit bijv voorkomen met dat persoon ,want de kids zijn er de duppe van uiteindelijk en ik ook! en wat vinden jullie hiervan van de situatie (ik ben vet pist) , want als ik afpreek dan kom ik gewoon! bij v zou je zeggen van bel even eerder af of....... gr jmm
Het is indd vervelend als er afgesproken word en iemand belt dan niet af, helemaal als je er speciaal voor vrij hebt gehouden en rekening mee hebt gehouden, ik zou gewoon zeggen dat je het niet zo leuk vind omdat je er speciaal voor vrij had gehouden en als het nog eens voorkomt of ze je dan gewoon even afbelt.
Volgens mij heeft ze juist wel afgebeld? Anyway, ik vind dat je nogal opgewonden reageert, het kan toch een keer zo lopen? Vervelend ja, dat wel, maar om er nou zo kwaad over te worden... zonde toch?
Ik vind het ook een beetje raar. Als je afspreekt om effe een kopje thee te doen kan ik het me voorstellen, maar als je afgesproken hebt om half twee te komen en dan te blijven eten. Dan snap ik niet waarom ze niet meer komt. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Misschien even tot 10 tellen en je verhaal nog een keer typen Je bent erg pissig aan je verhaal te zien. Balen is het wel.
Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk... Je had met iemand afgesproken om 13.30 uur en zij en haar kindje zouden bij jullie blijven eten? Of zouden jullie ergens heen gaan om pannenkoeken te gaan eten? Nu kon ze niet komen, want haar dochter lag nog te slapen, maar ze wilde wel het pannenkoeken eten door laten gaan, maar dat wil jij nu niet? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd .
ik snap er ook weinig van, maar hoe ik het lees : ze hadden afgesproken, daarna belt die vriendin dat het later word want haar kindje slaapt nog ts denkt : ja maar je wist toch van te voren dat ze dan zou slapen waarom spreek je dan af en anders haal je je kind er maar uit om optijd op die afspraak te komen die vriendin voelde aan dat ts erg boos was hierom en heeft dus de vriend van ts gebeld of het pannekoeken nog wel doorging, en verder kan ik er ook niets van maken
Ik denk dat vriendin om half 2 zou komen, maar dat kind lag te slapen omdat het gister druk was op school. Waarschijnlijk had ze dan nog wel willen komen maar dan later, maar daar was ts het niet mee eens. Omdat ts vindt dat het kindje dan maar een uurtje had moeten slapen en wakker gemaakt had moeten worden. Ts ik geef je gelijk dat het niet leuk is, maar ik vind wel dat je een beetje te fel reageerd. Ik zie dat je zwanger bent en ik denk dat dit je eerste kindje is, anders zou je dat niet zeggen over dat uurtje slapen. Je komt er wel achter dat kinderen afspraken in de war kunnen schoppen Als ik je niet goed heb begrepen dan moet je het maar zeggen.
Ik snap die dikgedrukte tekst ook niet maar ze belde dus pas om half 3 af terwijl ze er om half 2 zou zijn? Ik heb dat ook eens gehad.. We zouden met een paar mama's met kindjes van dezelfde leeftijd bij ons kopje koffie doen en de kids lekker spelen. De 1 had op tijd afgezegd omdat die zwanger is en last had.. De ander moest werken dus zou ook niet komen Dus we waren nog met 3 mama's Zegt 1 van die 3 echt pas laat af omdat haar kindje wat later naar bed is gegaan die ochtend en dus nog zou slapen.. Snap dat niet hè.. Dan spreek niks af, als ik ergens heen moet dan leg ik meneer op tijd in bed! Nou waren de andere mama en ik naar haar gegaan zodat ze toch kon. Niet echt leuk vind ik maargoed
jammer! zou het zelf ook jammer vinden... maar zou er niet zo drama van maken! Dan gaan jullie lekker met je eigen toch pannenkoeken eten?? En spreek je een andere keer weer samen af? Je zou miss wel kunnen zeggen dat je het wat vervelend vind dat ze zo laat heeft afgebeld.....
Ik snap er ook geen hout van... Ik zie idd dat je best pissed bent, want ik vind dat je ook een beetje 'onrespectvol' over het kindje praat. ('dat kind' 'gewoon even een uurtje in bed leggen en 's avonds wat eerder naar bed' ) 't Is natuurlijk balen dat ze zo laat belt, zo lees ik het tenminste. Maar dat zal zij waarschijnlijk ook niet zo bedoeld hebben als ze nog wel pannekoeken wou eten...
als ik het goed begrijp belt je vriendin om half 3 dat ze later komt ivm kindje dat nog slaapt, jij zegt dan "nou dan gaat het niet door" waarop zij je man belt om te vragen of ze nog steeds kan komen eten, die vindt dat prima maar jij bent ondertussen zo boos dat je niet meer wilt? zoiets?
Ik kan alleen maar denken; meen je dit serieus?! Ik heb vriendinnetjes waarvan de meeste mama's zijn en er wordt zo vaak iets verzet of verschoven. Ik vind het persoonlijk ook erg belangrijk dat mijn kind goed slaapt en ik zou er ook niet vanuit gaan dat mijn vriendinnetje zò erg zou vinden als ik wat later zou komen of liever een andere dag afspreek. Weet je wat het namelijk is? Het is geen verplichting Verplichtingen zoals een doktersbezoek, die moet je nakomen en het liefst geen minuut te laat. Je kind is je prioriteit en rust is nog altijd erg belangrijk, dus dan maar effies later, toch? Ik snap niet zo goed wat je haar nu zo kwalijk neemt? Dat ze haar kind niet heeft wakker gemaakt om op tijd bij jou te zijn? ..en eerlijk denk ik dat kinderen er meer last van hebben als ze merken dat mama boos of geirriteerd is. Laat het los. Zo erg is het allemaal niet.
nou mijn kindje slaapt ook wel eens langer dan verwacht. En als ik een afspraak heb met een vriedin en dan ook nog eten dan ga ik echt mijn kindje niet wakker maken. Dan bel ik idd gewoon dat het wat later wordt. Snap niet dat je daar nou zo druk om maakt. Ik vind het slaapje van mijn kindjes belangrijker dan een of andere afspraak die ook iets later kan.
Tss ben je zwanger ofzo? Nee maar even serieus. Kinderen hebben hun slaap gewoon nodig en dat valt niet altijd goed te plannen. Ik weet niet of haar kindje normaal nog slaapt omdat het al op school zit. Maar stel dat kindje viel om 13.00 uur om van de slaap. Dan denk je, leg hem/haar maar even op bed. Zou ik hem/haar echt niet wakker gaan maken om thee te leuten, pannenkoeken te eten of whatever. Maargoed, je komt er nog wel achter dat kindjes je hele dagplanning in de war kunnen gooien. Kon er vroeger ook slecht tegen maar heb me gelukkig redelijk aan kunnen passen.