Dat kun je er van maken ja. Je begint in principe met een album (die er tegenwoordig in steeds meer formaten zijn), page protectors (ofwel hoezen voor het betreffende formaat album) en een setje PL kaartjes en natuurlijk je foto's. Dan kun je dus heel makkelijk de foto's en kaartjes in de hoezen doen om op een hele simpele en snelle manier een fotoalbum te maken. De kaartjes kun je in een core kit kopen, maar die worden vaak ook in delen verkocht en er bestaan ook kleinere kits. Sommige hebben afbeeldingen/patronen/teksten en sommige hebben lijntjes of ruitjes waar je zelf een stukje journaling op kunt schrijven. Maar je kunt het dus ook steeds meer uitbreiden en richting pocket page scrapbooking gaan. Er zijn best veel mensen die er hele creaties van maken. Je kunt het ook combineren. Als je een 12x12 album gebruikt heb je het grootste assortiment aan hoezen, maar kun je dus ook allemaal combineren. En dus ook 12x12 hoezen waar je een 30x30cm pagina in kunt doen. Dus je kunt het zo maken als je zelf wilt Op internet en Pinterest kun je ook heel veel vinden.
Ik heb mij aangemeld op de Facebook groep die je eerder hier melden... Wat onwijs leuk en sommige dingen zijn echt heel mooi. Je heb mij ook enorm geholpen met je uitleg. Heb vanavond eens via internet het een en ander opgezocht en ik ga van de week (misschien morgen wel eens is koopzondag hier) eens kijken in de hobby winkel of ze hier iets voor verkopen. Ben helemaal enthousiast en ik heb de webshops opgeslagen die je al heb gegeven anders ga ik wat bestellen !! Maar ik ben altijd eerst van het zien en beetje wegwijs worden voor ik alles zomaar bestel. Opzich ben ik niet super crea bea qua echt freubelen zeg maar dit lijkt mij zo onwijs leuk en ik heb stapels foto's haha. Bedankt voor je uitleg en antwoorden
Ik maak dingen van fimo. Al 20 jaar denk ik. Het leukste is om geboortekaartjes na te maken. Www.facebook.com/pipsfimofactory Vandaag een hele leuke afgemaakt maar deze staat nog niet op de site omdat de nieuwe eigenaresse hem nog niet geeft gekregen