waarom kreeg ik deze melding toen ik in n topic wou kijken? Female24, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. Uitloggen Home
gelukkig is dat topic idd weg. pfff wat een verschrikkelijke foto's. waarom zou zo iemand dat hier willen plaatsen
was het zo "schokkend" dan nou gelukkig dan maar! vroeg me eigenlijk ook alleen af wrm ik dat bericht kreeg dacht al dat ik onbewust op zp in aan het breken was
nee, een moeder die een miskraam heeft gehad heeft het kindje bij zich, een cm of 20 groot en ze heeft dat kindje een mutsje op gedaan en ook foto's van gemaakt met broers en zussen. echt te erg gewoon.
bang dat ik er nu nachtmerries over krijgt kan altijd slecht tegen zulke beelden. Echt een hoop fotos nog ook.
waarom dat leed op zp zetten? naja maar goed dat de mods het weggehaald hebben dan! niet iedereen hoeft die mensen hun leed te zien
idd ik kan daar ook helemaaal niet tegen!! niet meer moet ik zeggen toen ik zelf nog geen kids had kon ik het wel zien maar toen ik zwanger werd kon ik ook niets meer horen of zien over zulke dingen
nou ja ik weet in ieder geval waarom ik dat bericht kreeg dus van mij uit mag er weer een slotje op...
Ik vond de foto's ook onsmakelijk maar om haar nu zo af te vallen? Ze heeft wel duidelijk aangegeven dat de foto's schokkend waren en dat je er vooral niet op moest klikken als je er niet tegen kon. Had er dan niet op geklikt, zou ik zeggen.
wel of niet er tegen kunnen? Wat voor meerwaarde heeft het om zulk nieuws op een zwangerschapsite te vermelden?? Staat toch duidelijk in de regels SCHOKKENDE dingen mogen NIET