Creatieve hobby

Discussie in 'De lounge' gestart door Manolito, 25 mei 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RudyHorner

RudyHorner Nieuw lid

25 jun 2025
    2
    0
    1
    Man
    Ik ben het met je eens.

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.566
    8.654
    113
    Amsterdam
    Ts wil niet dat er veel dingen voor nodig zijn bewaren. Dan zou ik dat juist niet doen ik heb echt 1,5 kast voor stof liggen patronen en allerlei spullen attributen voor het naaien etc. Verder idd een super hobby hehe.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.832
    15.697
    113
    Mja...hier is t ook ongeveer zo'n formaat. Lockmachine, naaimachine, knopen/ritsen, klossen, garens. Halve plank aan boeken/mappen met patronen en magazines, tekenspullen, 3 verhuisdozen met verschillende stoffen.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.175
    3.411
    113
    Vrouw
    Ik zou dan iets van handlettering, bullet journal, tekenen/kleuren doen.
    Ik heb 1 besta la, achter de eettafel liggen.

Ik moet het nodig weer eens oppakken.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.882
    1.588
    113
    Ik maak franje oorbellen met kraaltjes.
    Geleerd via YouTube en mijn technieken verdiept via Beading Babes. Vind ik overigens te duur om lid van te blijven dus heb ik alleen even gedaan om wat meer technieken te leren. Verdere inspiratie doe ik op via pinterest. Ik heb een klein opvouwkratje van de HEMA aan spullen dus dat valt mee. Foto is voor het idee IMG_5658.jpeg

Brinsa, Suzy85 en owly vinden dit leuk.
  6. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.691
    2.155
    113
    Ik heb iets gevonden.
    Ik heb diverse kralen gekocht en maak armbandjes en armbanden setjes (set van 6,7,of 8 die bij elkaar passen en als set gedragen worden)
    Zal tzt wel een kast vol armbandjes hebben, maar goed dan heb ik iets om uit te delen.
    Haha.
    Ik vind het al leuk om al die kleuren en soortjes te zien.
    Heb ook een bak gekregen van iemand die stopte, maar die had alles bij elkaar in gegooid (paar kilo)dus dat uitzoeken vind ik ook al leuk.

Eruanna, owly en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.405
    9.099
    113
    Anderhalve kast maar? :eek::oops::roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.
  8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.832
    15.697
    113
    Dat inderdaad :roflmao:

Ach mn man ziet de bui alweer hangen, ben nu naar de booknooks aan t kijken. Uiteraard met ledverlichting. Daar gaat weer soldeertroep en elektronica komen.

Gelukkig ligt het precisie gereedschap, soldeerstation, 3d printer en allerlei houtbewerkingsspul al wel op de zolder, dan lijkt het maar een kleine uitbreiding opt assortiment. :roflmao:

Vulpen en owly vinden dit leuk.
  9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.405
    9.099
    113
    Ik heb gewoon zo’n booknookset gekocht, scheelt soldeerzooi. ;)

3D printer staat op mijn wishlist (en nog wel meer :oops:), maar ik wil dan wel een goede…en dat is dan weer een beetje een dure aanschaf als je niet weet of je het leuk vindt en vaak genoeg gaat gebruiken ed. :|

10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.832
    15.697
    113
    Is heel erg afhankelijk waarvoor je het wil gebruiken. Ik heb een crealty ender 3 maar bedoeling was eigenlijk Dungeons and dragons mini's. Het kan wel maar is het ook net niet, al maakt schilderwerk veel goed, het alternatief is een resin printer wat voorlopig nog geen optie gaat zijn met R (chemicalien). Neem wel een automatische leveler als je toch die stap wilt zetten, handmatig levelen is niet grappig. Ik moet mn levelaar zelf inbouwen en de boel opnieuw kalibreren, al ruim 3 jaar...:rolleyes:

Thingiverse is wel erg leuk koekeloeren.

Booknook die ik wil bouwen is gebaseerd op R.A Salvatore Legacy of the Drow, die is niet als standaard set beschikbaar. Daarna komt Tolkien, Goodkind en Jordan, allicht dat die tzt nog op de markt komen.

NiekeKris vindt dit leuk.
  11. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.162
    1.166
    113

Deel Deze Pagina