Wie doet er met me mee?! Wij gaan zelf 3 juni trouwen! We zijn tien jaar samen en hebben twee kindjes dus het werd wel eens tijd Hier kunnen we lekker babbelen over de voorbereidingen!
Jaaa, ik ook! Haha. We hadden het al voor de bevalling willen doen maar dat ging helaas niet en nu erna wordt ook lastig gezien we toch liever eerst verhuizen. Maar de jurk heb ik al! (Nou ja, bijna, ik heb gevonden wat ik wil en het wordt door een goede vriendin van mij precies op maat nagemaakt). Ik heb nog geen definitieve datum maar volgend jaar gaat het eindelijk eens gebeuren! Het hoefde nooit zo nodig van ons tot we een kindje zouden krijgen en nu die er is vind ik het toch wel tijd. Misschien wat ouderwets maar wil heel graag allemaal dezelfde achternaam
Jaa ik ook! 30 september! ben al druk aan het kijken naar jurken, maar het echte passen ga ik doen in maart denk ik. Locatie staat al vast, alleen nog verder perfectioneren door het eten ed uit te zoeken. woehoee zin in! Mijn vriend en ik zijn samen sinds eind aug. 2009, en hebben nu 1 zoon . Hij word dan ook onze ringdrager! zin in!
Doen jullie het echt met alles erop en eraan (zoals je op TLC ziet zeg maar haha), kleuren schema's, naamkaartjes, hele dag ervan maken, thema, etc.? Waarom wel/niet? Altijd gedroomd van een bruiloft? Wij willen het zelf simpel houden (wat ons betreft zouden we ook gewoon samen in spijkerbroek naar het gemeentehuis gaan maar ja, familie he, die zouden het toch wel heel erg leuk vinden als...), korte ceremonie en een gezellige bbq met wat muziek, hopelijk in de achtertuin van ons toekomstige huisje! Heb bij vrienden wel gemerkt dat een feest op een locatie zeker voordelen heeft (je hoeft niet iedereen uit je huis te vegen als je genoeg ervan hebt), maar wij geven dat geld liever uit aan een leuke vakantie voor ons drietjes erna
Ja, wij gaan wel alles erop en eraan. Niet heel strak, maar dat is vooral omdat dat niet bij ons past. Wij hebben een locatie waar we alles doen..trouwen, eten, feesten en zelfs slapen. De familie van mijn vriend woont op een uur rijden, en vinden het wel zo gezellig als we ze optie tot overnachting kunnen bieden. De eerste ruwe telling gaf zo'n 90 gasten. Maar we zitten nog ruim een jaar voor datum, dus er kan nog van veranderen. Hoeveel gasten hebben jullie? En al een ruwe dag indeling? Dat vind ik het lastigste..
ook wij gaan in 2016 trouwen 21 juli om precies te zijn . volgend jaar zijn we 10 jaar samen. ben vorig jaar augustus gevraagd maar wilde eerst voor een 2de kindje gaan, nog even en dan mogen we onze dochter vast houden. Grapte voor dat ik zwanger was dat het me geweldig leek dat onze zoon zn zusje in de bolderkar mee trek ( en nu krijgen we ook echt een dochter). In het restaurant waar ik ben gevraagd gaan we ook trouwen. We doen daar alles ceremonie, receptie, eten en feest s avonds. Zij maken ook de taart/ cake'jes en zij passen hun bloemen aan, aan mijn boeket. Wij zijn gek op lekker eten en bij ons zul je dan ook nooit verhongeren daarom hebben wij voor deze locatie gekozen. De hele avond door zullen er amuses geserveerd worden en wij hebben bij de drank voor zowel binnen als buitenlands gedestilleerd gekozen. Wij zitten op ong 25 dag en 80 avondgasten dacht ik.
Ik ben ook alweer 8 maanden verloofd en de planning was/is 2016 trouwen al proberen we nu een derde kindje te krijgen. Qua organisatie hebben we het al 'gepland'. We trouwen in de tuin van een mooi landgoed en uitsluitend diner en feest op een bijzondere lokatie waar we zo lang als we willen kunnen doorgaan. Er komt een DJ en een band en we willen het aankleden met een cocktailbar, hapjes, steltlopers, frietkraam enz enz. Diner zit er ook bij. We hebben nog geen idee van het aantal gasten overdag, het feest zal over de 200 man gaan. Gaat ons een goede duit kosten dus...
Wat leuk dames!! Wij gaan het ook wel groots doen We zitten eraan te denken om een tent te huren en die bij mijn schoonouders op het land neer te zetten. En dan een bbq erbij, maar dan echt een goeie bbq met kok etc erbij! We gaan trouwen in het kerkje tegenover mijn schoonouders, lekker practisch Scheelt een trouwauto want dat kunnen we lopen Wil mijn zoontje ook als ringdrager, hij is dan 4,5
Wij trouwen op 8 mei 2016! Veel al voorbereid ver van te voren. De jurk heb ik al Wij doen het ook groots, maar wel op budget! Ik vind het enorm leuk om overal dingen vandaan te scharrelen en iets leuks neer te zetten voor weinig. Ons totale budget is 4000,- incl gemeente (900 euro wat gewoonweg het duurste is). Tot nu toe lopen we aardig op schema
Oh leuk dames...zelf alweer een aantal jaar getrouwd, maar ik weet nog hoe leuk de voorbereidingen waren!, Veel plezier!
Leuk dames! Heeeel veel plezier met de voorbereidingen, het is echt een fanatisch voorbereidingsjaar! In september 2014 zijn wij verloofd. Wij trouwen zeer binnenkort en ik stap zwanger in het huwelijksbootje. Hoe leuk is dat!
Gaaf! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ondertussen langzaam aan begonnen met de jurk! Ook al heb ik hem nog lang niet nodig kan ik niet wachten tot hij af is haha.
Ja ook ik ga trouwen in 2016! 26 augustus is de datum, en al volop bezig met dingen bedenken. Ik ben zelf bruidsfotograaf dus ik heb al heel veel dingen gezien waarvan ik denk, ja zo wil ik het ook of ik zou het juist helemaal anders doen Mijn kindjes zijn dan 3,5 en 1,5 dus die hebben een mooie taak als bruidskindjes. Hoe gaan jullie dat doen met de kids? Mochten jullie wat meer informatie willen over trouwen over het algemeen, creatieve uitnodigingen, fotografie, originele gastenboeken etc, stuur me even een berichtje! Ik heb namelijk een magazine gemaakt speciaal voor bruidsparen met allerlei tips en inspiratie
Jaaa, wij gaan trouwen op 24 juni 2016. Zou eerst 15 april, maar dat was me iets te vlotjes na de bevalling (20 feb.) wil wel proberen weer en klein beetje strakjes in de jurk te komen. Voorbereiding... uhm we hebben een datum whahaha en we hebben een locatie voor het feest vastgelegd en de locatie voor de plechtigheid uitgekozen. De rest moet allemaal nog, maar de zwangerschap eist nu eerst alle aandacht op hihihi Zoon van 8 en dochter van 6 en baby van 4 maand op dat moment dan.
Wij hebben vorige week de cateraar op bezoek gehad! Met een beetje geluk regelen ze een heleboel voor ons, tent en catering dus dat scheelt. We krijgen vrijdag de offerte, ben zeer benieuwd! Bandje zijn we ook al zo goed als over uit, piano en co heten ze! Wel prijzig maar ik vind een goede band echt belangrijk! Verder hebben we al een fotografe op het oog, maar nog geen gesprek mee gehad. Ohja, en we zijn al in het kerkje wezen kijken waar wee gaan trouwen. Eigenlijk hebben we al best veel geregeld haha @nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom