+1, die moet je echt kwijt zijn voor zaterdag, en denk op marktplaats prima te realiseren of weggeefhoek op fb. Bekijk bijlage 386978
Hmm hoop dat je het nu wel kan lezen, anders VastgoedActueel - Makelaar Nieuws - Woningmarkt - Makelaarsplatform - NVM - VBO - VastgoedPro Bekijk bijlage 386979
Ik zou die meubels eruit gooien. Het verkoopt denk ik beter leeg dan met deze meubels erin. Appeltaart bakken zou ik echt niet doen, is zo afgezaagd!!!
1. koop een kleed (wit) en leg deze over de banken. 2. kies een kleurenwaaier uit (deze bijv Inspirerend | Mooie kleurencombinaties, ter inspiratie gebruiken in woonkamer. Door vief79 ) en schaf in deze tinten wat spulletjes aan. Bloempotten, kussentjes, kaarsen etc. 3. Zet planten in je woonkamer. 4. Haal die zwarte staande lamp weg en haal de hanglamp weg.
- Kringloop langs gaan en paar leuke vazen halen en VERSE bloemen erin. - Hang een schilderij (je muren zijn zo kaal haha) Action! Lekker goedkoop! - Plaats op de balkon een klein tafeltje met een stoel.. Bloemen!! Ook heeeel kaal! - Iets op de grond, een kleed ofzo.. Kijk marktplaats.. Genoeg!! - Maak lekkere kleine simpele hapjes en leg het klaar met koffie/thee - Wees verzorgd.. Frisse eigenaar = schoon huis - Kijk op pinterest en zoek op DIY.. genoeg goedkope ideetjes om je huis op te fleuren.. Verder wil ik je heeeel veel succes wensen! Hopen op goed nieuws!
Het huis oogt ontzettend 'oudbollig' nu, met die meubels en bloemetjes (?) bank, dus ik zou sowieso proberen om het wat moderner te laten lijken. Niet iedereen kan door de meubels heen kijken..... Zithedeelte: Ik zou iig een wit plaid voor over de banken kopen, je gekochte kussentjes erop en klaar. Op de grond een leuk kleed, op tafel wat kaarsjes en het oogt meteen wat gezelliger. Eettafel: Een mooie bos tulpen of andere bloemen voor op tafel in dezelfde kleur als de accessoires/kussentjes. Zou geen appeltaart doen (afgezaagd), maar een dienblad met wat geurkaarzen, wax lichtjes op tafel zetten. Sorry toch weer die kast: het lijkt erop alsof het eerste deel op de tweede foto los staat van de rest. Als de hele kast er niet uit kan, dan misschien alleen dit deel? Er hebben vast dingen aan de muur gehangen, misschien kan je daar weer een spijkertje inslaan en er een canvas ophangen of iets van de Action of zo. Balkon: bistro setje en wat plantjes
Ts is vind het wel leuk om te zien hoe het uiteindelijk is geworden uiteraard Kan je zaterdag of zondag geen foto's plaatsen?
Ik ben vergeten om foto's te maken, maar ik heb zeker wel wat met de tips gedaan! De kast hebben we helaas niet meer weg gehaald omdat we die niet op tijd ergens kwijt konden, maar wel twee stoelen en een kleine tafel op het balkon gezet met plantjes en een dienblad met kaarsen. Verder een mooie bos tulpen op de tafel en roze kaarsen ipv de witte, met kussens op de bank met een grote vlinder in de zelfde kleur als de kaarsen. Verder hebben we ons vooral bezig gehouden met schoonmaken en bijvoorbeeld kabels die lelijk in het zicht waren weggehaald en losse spullen nog opgeborgen waardoor het er rustiger en beter verzorgd uit zag. We hebben vijf kijkers gehad, waarvan er 1 het zeker niet gaat kopen en de andere vier enthousiast waren. Dus laat die koper maar komen!