Ik doe zo'n beetje alles behalve scapbook, kaarten maken en diamond painting...de complete zolder is afgeladen met overwegend mijn hobby meuk. haken, breien, naaien, tekenen, schilderen, aquarel, ecoline, pastel, kool, vrijborduren (erg vermakelijk, check pinterest...niet die takke kruisjesteekjes dat je je 1x mis telt en alles uit kan halen), tambour (is met een soort haaknaald in organza applicaties maken, ontzettend oude techniek)... 3d printing, modelterreinen maken (kerst maar dan DnD thema), houtbewerking, calligrafie... Ben nu aan t orienteren op resin maar ben momenteel met mn andere hobby bezig: studeren (wat vies tegenvalt met een zwangere pens en vooral bijbehorende kwalen). Kom ik te overlijden en gaan ze opruimen komt de woning een meter hoger te staan.
Kijk nog meer inspiratie voor mij. Staat erbij op mijn lijstje. Kan me herinneren dat ik vroeger als kind met mijn moeder daar leuke dingen mee deed met een rietje en dan op zwart papier geloof ik.
Tandenborstel en dan een zeefje en dan op dik wit papier... doe t wel buiten op t gras ofzo, binnen wil je dat eeeeeecht niet. (althans ik heb de ecoline op dit moment nog heeeeel ver buiten bereik van mn dochter staan, ze heeft geen enkel idee van t bestaan (net als MIJN tekenspullen, die kent ze ook niet...mama tekent altijd met 2B potloodje en verder niks...kuch kuch kuch)
Dan ga ik daar voor kijken. Echt super bedankt voor de tip. Ik heb eind deze week hierdoor een heel blij meisje. Ik kwam er vanavond tijdens het douchen achter dat ze de waterpokken heeft dus als ze er last van krijgt is dit een leuke afleiding om bezig mee te zijn samen.
Ja, er gaat me iets dagen. Dat is echt lang geleden maar ik herinner me wel dat ik het leuk vond. Op pinterest of youtube vind ik ook vast voor ecoline leuke tips en tutorials.
Oh wauw ik lees hier even mee. Ik heb een erg creatieve dochter, ze kan prachtig tekenen, maar wil soms wel eens wat anders. Van wie ze die creativiteit heeft, geen flauw idee. Ik naai zelf veel, maar dat vind ik amper onder creatief vallen, ik volg gewoon een patroon en alle extra dingetjes haal ik van Facebook enzo zelf bedenken zit er niet in helaas. Mijn dochter vindt naaien dan weer niks, jammer, dat had me zo leuk geleken. Ik zag pas scrapbooken in de Action. Dat kan ik ook wel eens halen voor haar,al ben ik ook wel bang dat ze het nut er niet van ziet en laat liggen. Ik blijf volgen voor meer creatieve ideetjes
Oohh ja dat is ook zo, modelhuisjes enzo, dat vind ik ook supertof om te doen! Moet ik ook nog wel ergens foto's van hebben.
Talenten allemaal hier zeg, leuk topic! Vroeger tekende ik de hele dag door maar gek genoeg doe ik het nu nooit meer. Wel een keer allemaal tekenspullen aangeschaft maar de inspiratie komt gewoon niet, zo jammer. Wel knap ik graag oude meubeltjes op, daar kan ik mijn creativiteit ook wel in kwijt. Geen foto’s alleen volgens mij.
Ik schilder kolibries, als bedankje voor mijn familie en vriendinnen omdat ze me gesteund hebben tijdens mijn ziek zijn. Op deze manier kon en kan ik iets teruggeven. De kolibrie is een symbool van veerkracht en in het nu leven, iets waar ik zelf veel aan heb gehad. Ik heb van een aantal schilderingen kaarten laten maken met een tekst achterop, deze worden in een paar winkels verkocht, ben ik heel blij mee. Ik werk vooral met acryl en mix dat met andere soorten verf en technieken
Wat prachtig. Ik vind kolibries zo mooi. Heb ze in het echt in het wild van heel dichtbij gezien op Jamaica en sindsdien wel een beetje "verliefd" op deze prachtige vogeltjes. En jouw kolibrie met Chanel tekentje, die zou ik als ik hem in een winkel zou tegen komen als groot schilderij, zeker weten kopen voor aan de muur in mijn woonkamer!
Dank je! Het zijn zo’n wonderlijke beestjes hè Zo energiek en krachtig Over de Chanel; als je interesse hebt, deze is nog beschikbaar (wel een kleine) maar ik maak ook (grote) werken op bestelling. Je kunt me altijd pb sturen, kan ik je mijn insta geven, ik geloof niet dat dat hier openbaar mag. Althans, ik wil niet de verkeerde indruk wekken
Insta mag openbaar hoor hier op het forum. Heb ik zelf ook gedaan en vaker voorbij zien komen. Maar als je dat niet fijn vind wil ik hem wel graag via de pb!
Kroontjes pen en indische inkt? Is niet makkelijk maar kan je wel prachtige dingen mee maken. Komt op de middelbare ook weer voorbij zetten (al vraag je je dan voornamelijk af wat in vredesnaam het nut er van is). Zelf veel herten getekend van Rien Poortvliet en tekenstijl van Anton Pieck een tijd gevolgd en gemaakt, ook best vermakelijk. Bob Ross stijl schilderen (nat in nat) dat had een life saver voor mijn lol in tekenen geweest. Maak een schets (perfect) ga die vervolgens schilderen...(horror).
Knutselen is bij mij dan eigenlijk net als sporten. Vol enthousiasme geef ik me op voor de sportschool, maar ik ga nooit. Vol enthousiasme koop ik knutselspullen, en die belanden in de kast.