Leuk om ieders creatieve werk te zien! Ik doe verschillende dingen, maar vooral veel keramiek en tekenen. Hier alvast wat foto's van tekeningen (ik heb lades vol, te veel om allemaal te showen). Keramiek zal ik later vandaag nog wat van op de foto zetten.
Heb ik wel gedaan en ik was ook van plan het weer op te pakken. Heb momenteel niet veel tijd om te tekenen, maar misschien zouden opdrachten wat meer motiveren. Edit: van de tekeningen in dit topic was een aantal ook opdrachten. De rest is als vrij werk verkocht en de tijger heb ik zelf nog.
Wat vraag je ervoor? Mag evt ook via pb als je dat liever hebt. Gaat om een kat, het heeft geen haast enz snap dat je niet veel tijd hebt ook nu met je zwangerschap.
Ik kan je geen pb sturen maar het is ook geen geheim, hoor. Ik had ooit prijslijsten, maar die zijn nogal achterhaald inmiddels denk ik. Hangt heel erg af van wat je wilt qua formaat en materiaal. Pb mij anders, misschien komen we eruit. Zou erg leuk zijn! Lang geleden dat ik een opdracht heb gemaakt.
Beterschap voor je meisje. Je kan de sjablonen ook gebruiken met ecoline. Kan wel zijn dat ze wat verkleuren. Overigens ook verkrijgbaar volgens mij bij de action