En dingen als society 6? redbubble maar dan anders. Rijk zal je er niet van worden maar geinig is t wel.
Net zoiets als Etsy of niet? En dat ken ik ook alleen van naam misschien toch maar eens in verdiepen.
Leuk topic! Slecht voor mij, omdat ik alles wat me leuk lijkt wil. Hou zelf van naaien, haken, gewoon dingen maken, klussen in huis, verfje hier en daar, en gewoon dingen veranderen. Verder echt fases van alles. Dan vind ik houtbranden leuk, heb wel eens wat met ijslollystokjes gedaan. Heb geen foto’s, sommige dingen maak ik niet eens af omdat ik dan weer wat anders leuk vind
Vandaag deze topic ontdekt. Wat een prachtige creaties allemaal! Echt geweldig om te zien. Leuke topic om te volgen.
Wat mooi! Wij hebben vanmorgen naar school en woensdag twee geverfde "zwerfstenen" gevonden. Dochters waren er zo blij mee. Steen is nu met de oudste mee om in de klas te laten zien en gaat morgen met onze tweede dochter mee. Leuk om te zien hoe blij ze zijn met een geverfde steen.
Vandaag een ballonbal gemaakt. Met andere woorden een hoes voor de ballon. Makkelijker goouen, vangen en kan stuiteren. Door de ei vorm stuitert hij wel alle kanten op