Wie heeft interesse?

Discussie in 'De lounge' gestart door Liesje92, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Beste dames en heren,

Met pijn in ons hart moeten we helaas afstand doen van onze 2 katten :(
    De eerste is een gecastreerde rode kater en hij is gechipt. Hij is nu net 3 jaar oud. Hij is heel lief voor kinderen en hij houdt van knuffelen (al komt hij niet zelf naar je toe) en slapen. Hij is helemaal gezond.
    De andere heet Pukkie en is een rode poes van 2 jaar oud en ook zij is gechipt en gesteriliseerd. Zij komt wel naar je toe om te knuffelen en is wat speelser dan Tijgertje. Ze komt ook bij ons dochtertje zitten om te knuffelen. Zij zit sinds de verhuizing aan dieetvoer, maar heeft dit daarvoor nooit nodig gehad. Wij vermoeden zelf dat het stress is, omdat ze wegens onze woonwijk niet buiten kan lopen. We wonen nu recht tegenover 2 scholen, en wij willen niet dat ze dan als ze buiten zijn de zandbakken als kattenbak gaan gebruiken. We verwachten dat ze dit dus ook niet nodig heeft als ze gewoon de bewegingsvrijheid krijgt die ze nodig heeft.

Dat is ook meteen de reden dat we een nieuw huisje voor ze zoeken: het buiten lopen is voor hun ook een basis behoefte waaraan nu dus niet voldaan kan worden en blijkbaar levert hen dan stress op. Dat verdienen ze niet. Buiten dat moet ook ik steeds vaker werken en zitten ze steeds vaker en steeds langer alleen thuis, waardoor ze soms gewoon niet de hoeveelheid liefde en aandacht krijgen die ze zeker verdienen. :(

We hoeven geen vergoeding voor ze te hebben, als ze maar een liefdevol huisje vinden. Ook de kattenbakken, speeltjes, krabpaal etc mag je er gewoon bij hebben. Als je interesse hebt, kun je een pb sturen of een mailtje sturen naar wenkey_liesbeth@hotmail.com Dan kan ik ook foto's sturen als je dat wil.

Ik hoop dat ik via deze weg een goed plekje voor ze kan vinden, het is al lastig genoeg om te beslissen om ze weg te doen.

2. A2CA

A2CA Niet meer actief

heb je al een plekje voor ze gevonden? Al tijd erg als je je huisdieren weg moet doen, ik was gewoon benieuwd.

Deel Deze Pagina