Hallo Allemaal, Heb eerder topic geopend over een jongens naam passend bij Spaanse achternaam Onze 3 / 4 opties zijn: Samuel Elián Fabian / Fabio Mn man en ik zitten niet op 1 lijn en ben even benieuwd welke jullie het mooist vinden.. Niet dat de meeste stemmen geldig maar toch
Fabian vind ik persoonlijk het mooist. Elian klinkt bij mij meer voor een meisje. Succes met je keuze. Word het 1 van deze 4 of staat wat dat betreft alles nog open?
Ik snap dat alles met een reden is. Maar bij mij klinkt het meer als voor een meisje. Misschien omdat ik een meisje elian ken, alleen ligt dan de klemtoon op de e
Vind Elian het mooiste, heb er zelf totaal geen meisjes-naam gevoel bij. Fabian vindt ik wel aardig, de rest mijn smaak niet. Maar das altijd zo met namen he
Ik heb gestemd op Fabian, maar Samuel vind ik ook een goede optie. Allebei niet overdreven Spaans, maar ook niet oer Hollands. Ik vind Fabian wat fijner klinken; heeft iets vriendelijks. Samuel iets zeurderiger. Elián klinkt voor mij iets teveel als alien. Fabio vind ik wat te lomp klinken.
Ik vind alleen Fabio niet mooi. De andere 3 namen wel. Ik heb voor Fabian gekozen, maar Samuel vind ik net zo mooi
Fabio vind ik niet zo mooi. De andere namen wel. Ik ken Elian ook als een meisjesnaam en zou ik daarom niet aan een jongen geven. Elias vind ik ook mooi voo een jongen. Ik heb op Fabian gestemd.
Dank allemaal voor het stemmen. Jullie hebben gelijk, Fabio is inmiddels ' verbannen' van onze lijst. Ook in Spanje is dit een niet gebruikelijke naam en past meer bij het type kampers/ aso's. Wist ik overigens niet. Mijn man is fan van Fabian of Elián en ik van Samuel. Wordt vervolgd..