Laatst ook al een onderwerp geopend voor ideeen voor leuke tekst op muur van onze woonkamer. Ik twijfel nu tussen 3, graag jullie mening (niet kijken hoe het er staat, maar dus puur de tekst); 1. Enjoy the little things in life, for one day you'll look back and realize they where the BIG things 2. Work like you don't need the money Dance like nobody's watching Love like you've never been hurt Sing like nobody's listening Live like it's heaven on earth 3. live your dream show compassion follow your haert create your own happiness enjoy the little things make a wish dream big believe in miracles embrace every possibility sing in the rain fall in love today is the day Dank jullie wel!
Misschien is zoiets nog een optie? Als ik aan de woonkamer denk, dan denk ik aan -> thuis, warmte, gezin.
dank je wel alvast, en ja... lappen tekst. Ik denk dat het wel meevalt. Ik wil het in plaats van een schilderij doen en je kunt het zo groot maken als je wil.
ik ook de eerste maar dan gewoon omdat deze het kortste is! Moet hij persé engels zijn? Ik heb in de wc: Herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag verder nog meerdere kleine tegeltjes met van zulke wijze spreuken!
LT20; die is ook leuk! En als je op afbeeldingen googled, ziet het er ook gaver uit, dan dat ik het zo typ. (het moet wel positief zijn, maar ook een reminder als je even je dag niet hebt hihi)
hij is ook in het engels trouwens: Dream about tommorrow cherris yesterday but life today zoiets... bij engels is niet zo geweldig hahaha of: -Life live to the max -live life and laugh -life do not heave perfect to be beautifull -do what you ........LOVE wath you to do
Haha, dat is ook het eerste waar ik aan dacht Om eerlijk te zijn vind ik de teksten weinig origineel. En lang! Maar als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor de laatste.
Ik vind de derde tekst het mooist, maar zou voor de woonkamer een kortere tekst als de eerste nemen..
ik zou live en life even omdraaien ik heb hier zo'n koelkast magneet, leuk voor als je een of meer poezen in huis hebt. Zoals de poes thuis spint, spint ze nergens