Wij verwachten eind maart onze 2e, dit keer een meisje. Namen vinden wil nog ziet echt lukken. Helaas is vl daar absoluut niet mee bezig. Alles waar ik mee aankom word gelijk afgekeurd. Gaan binnenkort verhuizen dus veel tijd hebben we straks ook niet. Enkele eisen. Het mag niet beginnen met een d,n,t of y. Ook hou ik niet van lange namen ivm afkortingen en graag een naam die niet veel voor komt en wat bij een blank kindje past. Ow ja ons zoontje heet N.oan. Suggesties zijn welkom. Eventuele sites voor namen uiteraard ook.
Eris Vida Eden / Edin Julin Liva / Iva Jana Ize / Ise Imme Inte Mirle / Mirne Maeve Vieve Lua Jera Reza / Reva Ela Faja / Faya Fara Lune Jula / Juna Mae Lima Jade
zeer de moeite waard: Baby Names - Ideas, Lists And Baby Name Meanings For Boys And Girls | Nameberry.com en kijk ook eens op ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby. Kies uit meer dan 24.000 namen. Van wat voor stijl houd je? Stoer, lief, vrouwelijk, uni-sex? Internationaal of juist Nederlands?
Echt een bepaalde stijl heb ik niet. Vooral niet standaard maar ook weer niet heel apart. Een naam die past bij een nl kindje, en geen uni-sex. Achternaam is overigens wel Frans. Bedankt voor de links zal er eens tussen zoeken.