Okay.. Help! Best een bijzonder verhaal.. Mijn beste vriendinnetje is zwanger! Super leuk en wil haar dan ook graag iets origineels en bijzonders cadeau geven. Hier wil ik graag tips voor.. Budget maakt niet zo heel veel uit.. Nu zit zij ook nog in een bijzondere situatie.. Haar man heeft namelijk al 2 kindjes (jongen en meisje) maar hun moeder is een paar jaar terug overleden.. Eigenlijk zou ik die kindjes ook iets willen geven.. Het is voor hun immers ook een behoorlijke impact! Maar kom er niet echt uit.. Zag al wel hangertjes voor mama's met een gezin van 3 of 4 maar niet van 5.. Anders was dat misschien mooi geweest? Dan was het cadeautje wel voor die vriendin maar was de gedachte voor die kindjes misschien ook mooi? Kinderen zijn 8 (jongen) en 10 (meisje) ongeveer? Graag jullie reacties, hopelijk helpen jullie me verder?
Je zou ook voor bedeltjes kunnen gaan. Iets wt voor elk kindje staat. Bv letter of sterrenbeeld. Je hebt ook een ketting met gekleurde ronde stenen van de maand waarin het kind geboren is. Je kan ook mooie foto's maken van hun en de kinderen ( of alleen de kinderen) en dan een lijstje vullen en 1 openlaten voor de baby.
*breekt in* niet zo heel creatief (creatieve gedeelte van m'n brein is uitgeput sinds gisteravond ) maar wellicht is een fotoshoot ook een leuk idee? Geen newborn fotoshoot maar echt met zijn allen zeg maar.. of in ieder geval met alle kindjes samen. *breekt uit*