ik ben op zoek naar een leuke naam voor een 2ehands/inbreng kleding winkel... mensen kunnen kleding inbrengen en krijgen een deel van de eventuele opbrengst...kleding die na een aantal weken niet verkocht is gaat naar een goed doel (de kledingbank) de winkel draait al we zijn alleen op zoek naar een nieuwe naam dit is ons nieuwe logo dus dan weten jullie een beetje wat ons sfeertje is hoop dat jullie leuke ideeën hebben!
Wat een leuk logo En dan nu een naam: eeeeeeuuuuhmmmmm..... Ik pak even een wijntje en ik ga er even over nadenken...
Flashback Redoit (chique op zijn frans "ree-dwa", maar er staat gewoon Re do it.) L'Usato Mano Seconda Grabit Junked Up
Oma's Jasje Switch Retro Shop Karma Couture Past Precies Uit de Kast Mijn Kast Deja Vu Zolder Schatten Toen en Nu Tweede Kans
Ik denk dat je logo al laat zien dat het om een tweedehandswinkel gaat waar mensen kleding kunnen brengen. Ik zou 'gewoon' een leuke naam bedenken voor de winkel en bijvoorbeeld als onderschrift 'tweedehands kinderkleding'. Misschien kun je iets meer vertellen over waar de winkel zit, hoe hij nu heet en wie bijvoorbeeld de oprichters zijn. Ik denk wel aan een Nederlandse naam, lijkt me beter bij het concept en het logo passen.
Bijdehand of beidehand als in: je hebt het bij de hand (dichtbij). Maar ook tweede hands (beide handen) en als het voor kids is dan klopt bijdehand toch al wel
Retro ( oud=nieuw en weer in de mode ) of met een streepje ertussen re-tro omdat RE ook staat voor back/terug
Re Do It oma's jasje zolderschatten deja-vu uit de kast tweede kans allemaal leuk...ga zo door dames!
we zitten in oosterwolde (een dorp in Friesland wat niet zo erg fries is ingesteld)...het heet nu Likegoed (fries woord voor net zo goed)...ik doe het samen met een vriendin Daisy (en ik ben dus Frederike) we vinden de slogan 'kleding met ervaring' ook wel erg leuk