Hey.. Sanne gaat sinds juli ongeveer naar het kdv. Een van de leidsters van haar vaste groep ( ze zit vaak op andere groepen ook, want ik heb flexibele opvang ) is morgen jarig. Sanne gaat alleen volgende week woensdag en ik weet niet eens zeker of ze er dan is en of Sanne wel op haar vaste groep is woensdag. Maandag hebben ze een soort feestje, maar dan is ze gewoon thuis. Ik twijfel... wel of niet een kleinigheidje kopen, vind het eigenlijk onzin. Had het wel gedaan als ze maandag tijdens het feestje aanwezig was geweest, maar woensdag en mogelijk ook nog op een andere groep. Heb haar donderdag toen ik het op het bord zag staan al wel een hele fijne verjaardag gewenst.. Wat zouden jullie doen... ik heb geen idee nog hoe dat soort dingen werken of wat hoort en wat niet..
Bij ons hoeven we geen cadeautjes te kopen voor de leidsters. Zou het oko niet doen als ze niet op die dag gaat hoor.
Wij doen ook geen cadeautjes voor de leidsters bij verjaardagen. Ik heb wel gezorgd voor een spaarpot wanneer een leidster bevallen was (en de derde leidster is nu zwanger ) en hiervan een leuk verzorgpakket gekocht namens alle ouders. Toen een leidster ging trouwen en de kinderen 's middags waren uitgenodigd voor de receptie heeft iedereen wel apart een cadeautje gekocht (tenminste wie er op kwamen dagen). Als er gevraagd wordt om met de dag van de leidsters een bloem te maken o.i.d. doen wij wel altijd mee.
Zelf ben ik leidster en het is heel wisselend. De ene ouders maakt een leuke tekening of een kaartje en van een ander krijg je een kadootje. Het is in ieder geval nooit verplicht dus doe wat je zelf wilt!
Dank jullie voor de antwoorden. Ik heb niets gedaan, maar ze was er van de week ook helemaal niet toen Sanne ging en nu gaat ze pas weer volgende week dinsdag ( ik heb een flexibel contract dus dat is iedere week weer anders ) Dan is het ruim 1,5 week geleden dat ze jarig was... tja dan ga ik ook niets meer doen ook. Ik heb bedacht dat het wat anders is als ik straks als ze wat ouder is Sanne iets kan laten maken een tekening ofzo. Maar om nu zelf te gaan tekenen... ( dat kan ik helemaal niet ... ha ha.. )