Iemand ervaring met "pipi op het potje" ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Otje, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heeft er iemand ervaring met de zindelijkheids-training door middel van het boek "pipi op het potje"?
    Was straks even wat aan het lezen over zindelijkheid en kwam toen op deze site terecht Je Kind In 3 Dagen Op Het Potje. Zindelijkheidstraining voor je baby, peuter en kleuter.
    Het is een behoorlijke lap tekst maar komt er in het kort op neer dat je je kind dmv deze training zeer snel (enkele dagen?) zindelijk zou kunnen maken. Nu kost dat boekje 49,50. Vind het best veel geld! Ik ben dus erg benieuwd of iemand ervaring heeft met deze training?

Groetjes Otje

2. randi

randi Niet meer actief

toch maar eerst zien en dan geloven, op 3 dagen? :$ dat lijkt me heel straf

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Geen ervaring mee....maar ik moet zeggen dat ik heel sterk mijn twijfels heb bij dit verhaal.....
    Om te beginnen vind ik het een absurt bedrag voor een boekje over zindelijkheidstraining.
    En daarnaast vind ik het heel knap dat zij durft te beweren dat zij ieder 2 jarig kind in 3 dagen zindelijk krijg.
    Sorry, geloof ik niet in!!!!!!

Ieder kind zijn eigen tempo...

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    volgens mij was hier een hele tijd geleden ook een topic over en je kreeg voor dat geld een a4tje geloof ik

waarom in 3 dagen het komt vanzelf wel

5. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    gewoon in onderbroekje laten lopen en dan hebben ze het snel in d egaten. De luiers van tegenwoordig afsoberen zo goed, dat ze de nattigheid niet voelen.

In 3 dagen geloof ik ook niet. Volgens het cb moet een kind ook minsten zoveel maanden of weken droog zijn op pas te zeggen dat het zindelijk is.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm sowieso.. anne geeft hier nu zelf aan "mama passen" of "poep!" en tja... zo word ze ook wel zindelijk hoor :)
    dan maar niet in 3 dagen.. ik geloof niet zo in dwangmatige pottytraining (en anders krijg ej dat toch nooit in zo'n korte tijd voor elkaar?)

wat je als het goed is ook overal leest.. is dat je een kind niet zindelijk MAAKT maar dat het vanzelf zindelijk word en dat het hooguit sneller gaat als je zelf de weg goed plaveit.. maar dat een kindje altijd zelf zindelijk word..

oftewel gewoon geduld hebben dus :)

7. nou mijn zoontje doet het maar op zijn eigen tempo ik ben er mee bezig geweest omdat hij 3 is nou en heb hem geen luier maar aangedaan alleen een onderbroekje maar toen ging hij heel de dag zijn urine ophouden tot hij lag te verkrampen van de pijn op de bank en heb hem toen maar gauw weer een luier aan gedaan want laat me kind geen pijn lijden

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Geen ervaring, maar de amateuristische en tenenkrommend irritante website weerhoudt mij ervan om het te proberen... :D

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Die site schijnt oplichting te zijn.

Deel Deze Pagina