Onze kleinste gaat bijna naar het kinderdagverblijf en nu wil ik labels bestellen om het flesje te merken en strijklabels om de kleertjes en het slaapzakje mee te merken. Ik heb al verschillende labelsites gevonden maar ben benieuwd naar de ervaringen. Waar hebben jullie besteld en blijven de labels mooi?
Ik heb de labels van goedgemerkt. Bevallen heel goed. Zelfs na meerdere malen uitkoken van de flesjes zitten ze er nog op en de anderen zijn makkelijk in te strijken.
Ik heb het goedkoper gedaan, had op de flessen pleisterrol gedaan en daar met stift zijn naam opgezet en in de kleding op het waslabel met textielstift zijn naam in het slaapzakje gewoon op het rugpand. vond het zonde van het geld om voor 1 dag in de week al die spullen aan te schaffen, en het was eigenlijk alleen maar voor de reserve kleding en het slaapzakje het 1e setje kleding had hij aan vanaf thuis. misschien heb je er wat aan en anders suc6 met je zoektoch naar mooie labels
Deze heb ik ook. En ze blijven idd wel goed zitten maar ze vervagen in de loop der tijd wel, maar ik zou ze zo weer aanschaffen!
Hier ook de labels van goedgemerkt! Erg leuke printjes en kleurtjes en goed over nagedacht! Zit steeds te denken waar ik er nog een op kan plakken haha. Ze blijven ook mooi met het uitkoken van de flessen, en de strijklabels zitten super goed vast !
Merk je al je kleertjes? Of heeft ze elke keer hetzelfde aan op het KDV? Ik heb tot nu toe alleen stickerlabels besteld voor de flessen.
Ik heb ze ook van goedgemerkt en ik raad ze alle (nieuwe) ouders op het dagverblijf waar ik werk ook aan!
ik heb alleen de fles en poedertoren gemerkt met de stickers van goedgemerkt. Daar ben ik heel tevreden over. Ze blijven goed zitten ook in de afwasmachine (ze bobbelen wel een beetje als ze daar een keer in zijn geweest maar zitten nog goed vast) Kleertjes merk ik niet en ook de slaapzak is niet gemerkt, bij een enkele slaapzak heb ik met watervaste stift haar naam er ingeschreven maar meestal niet. Er wordt goed opgelet met kleertjes en slaapzakjes dus ben ook nog nooit iets kwijt geweest. Moet er ook niet aan denken om alle kleertjes te gaan merken of om mijn kindje elke keer dezelfde kleertjes aan te trekken naar het kdv.
Ik merk ook niet alle kleertjes hoor , maar wel haar slaapzakjes ( ze heeft er 3, het wisselt soms welke ze mee heeft, heb verschillende diktes zeg maar) en ik heb één reserve rompertje wel gelabeld en d'r jasje en d'r knuffel (op t lipje van happy horse) verder haar fles en voeding staat daar. Maar ben nog steeds op zoek naar spulletjes van mn meissie waar ik ze op kan plakken/strijken haha! K denk wel dat ze nu nog niet snel iets kwijt is omdat ze baby is, maar vermoed dat als ze straks groter is er wel eens een trui/jas/knuffel of ander dingetje verdwijnt. In de wat 'kostbare' kleding zal ik dan wel zoon merkje doen denk ik.. Ik heb d'r genoeg en je kunt ze heel makkelijk er weer uithalen (hetzelfde als erop strijken, aleen warm maken en dan eraf trekken
o ja meestal doe ik één setje reserve in dr tasje, en ik onthoud wel wat ze aanheeft en kijk altijd ff voordat ik ga of ik alles heb !